LtdEdFred Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg bestilte ett vifte filter med min bestillinghos Microplex. Jeg har nå fått varene og skulle montere filteret, men det er jo for pokker ikke hull gjennom monteringen på filteret. Ikke er det gjenger i det heller. Hvordan skal jeg feste dette da? Jeg fikk smakka det på den ene vifteholderen i Chieftec kabinettet mitt, men fikk ikke festa den ilag med en vifte. Ett tilleggsspm: Skal filteret mellom vifta og festet eller bak vifta? Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Del opp filteret, så skrur du igjennom det filterdekselst som har hull, gjennom hullene i hjørnet på vifta og rett i kabinettet (eller du kan feste filteret kun i vifta om du fester vifta på annen måte) Så legger du imellom filteret og legger på det siste dekselet. Easy Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Herregud så dum jeg er. Jeg festa den først med dobbeltsidig teip, men ombestemte meg, men den teipen satt forbanna godt så jeg drop filteret fra hverandre og sto der med to deler. At jeg ikke la sammen to og to :razz: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 nei nei, du må ha et mig sveiseapparat, så legger du kabinettet mellom to stoler og legger deg under det. så sveiser du under opp sveis slik at filteret blir sveiset fast. da er du sikker på at ikke filteret detter av. (dette er bare kødd hvis du lurte. ) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Nei sleng deg i veggen :razz:. Holdt på å ringe sveisemesteren Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 23:28, skrev Baltazar:Herregud så dum jeg er. Jeg festa den først med dobbeltsidig teip, men ombestemte meg, men den teipen satt forbanna godt så jeg drop filteret fra hverandre og sto der med to deler. At jeg ikke la sammen to og to :razz: Hehehe.... sånt skjer meg av og til oxo Av og til blir 2+2 lik 5. Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå