Loffern Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Blir gal av å ha en evig summelyd gående i HTPC'n min. Det er ikke lenge siden jeg kjøpte ny NorthQ PSU med lovnad om at den var et bra støysvakt alternativ.. hmmp! Nå vil jeg altså ha vifteløs strømforsyning. Vurderer følgende: Silverstone ST30NF 300W ThermalTake - PurePower Series 350Watt Noen som har konkrete erfaringer med disse. Går det greit med varmen osv. Maskinen står på døgnet rundt og jeg er litt redd for at det skal bli for varmt da jeg kun har en vifte i den. HW: Silverstone LC03 kabinett 2 stk harddisker 1GB ram. P4 3mHz Geforce 6600gt Hauppage TV-kort DVD spiller Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Du må bli kvitt varmluft uansett; like greit med vifta i PSU, da EDIT: Bytt vifte i PSU, til feks Papst Endret 2. mars 2006 av Okay Lenke til kommentar
Loffern Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Du må bli kvitt varmluft uansett; like greit med vifta i PSU, da EDIT: Bytt vifte i PSU, til feks Papst 5686471[/snapback] Det var kanskje ikke så dumt. Jeg prøver, takker for forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå