Bone Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Sant.. Har bare hørt vage historier om det med at han faktisk besøkte Sørum.. Har hørt litt begge deler.. stemmer det, altså? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Sant.. Har bare hørt vage historier om det med at han faktisk besøkte Sørum.. Har hørt litt begge deler.. stemmer det, altså? 5809390[/snapback] det stemmer Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Lurer på om det finnes noen bilder av dette jeg.. har du noen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Lurer på om det finnes noen bilder av dette jeg.. har du noen? 5809634[/snapback] ved hjelp av dette søket fikk jeg endel treff på saken (husker at jeg leste om det i avisen etter konserten i '94). Hvis du da ser på "Nyheter fra vg nett" og "Rocka Norgesvenn" så står det der.. står i en av de andre atriklene på det treffet også.... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Adler var med på Appetite Albumet da, så vil si han har mye å si.. men liker Sorum og Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Adler var med på Appetite Albumet da, så vil si han har mye å si.. men liker Sorum og 5809825[/snapback] han var vel med på Live! albumet også... så må gi han litt cred for det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå