Bromlexl Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg fikk tak i 4 billetter. Så dette blir bra. Better, better!! Gleder meg til å høre de nye sangene live. Men også et par gode slagere. Ser frem til Sweet child o mine og November rain. To sanger som kommer uansett. Og kjenner jeg mr Rose rett så vil han også denne turneen slutte med Paradise City! Dette blir kongebra. Utrolig fett! Gleder meg sykt. Jeg var vel ca 6 år når de hadde sin siste konsert her til lands. Så kan vel si at det blir bra med en skikkelig Guns konsert for en Die hard fans som meg Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 blablabla Dette blir kongebra. Utrolig fett! blablabla 5775579[/snapback] DØ! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 blablabla Dette blir kongebra. Utrolig fett! blablabla 5775579[/snapback] DØ! 5775586[/snapback] Kos deg i frankriket Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 blablabla Dette blir kongebra. Utrolig fett! blablabla 5775579[/snapback] DØ! 5775586[/snapback] Kos deg i frankriket 5779034[/snapback] er ikke så morsomt.. skal prøve å skaffe meg biletter til stockholm da.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Prøvde å få tak i billetter til Stockholm, før de skulle komme til Oslo, men det var dårlig med billetter der også.. må nok på 'the black marked' der også.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 i know.. var inne på sia rett etter de var lagt ut.. masse ledige, men jeg hadde ikke mastercard/visa at hand da Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 hadde ikke gjort så mye .. de tar ikke Norske kort over nett, uansett! .. det var det som var problemet mitt.. Ikke over nett, utenom stengetid i hvert fall.. Men, for å bruke "norske" kort, så måtte du ringe å snakke med en kundebehandler.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 hadde ikke gjort så mye .. de tar ikke Norske kort over nett, uansett! .. det var det som var problemet mitt.. Ikke over nett, utenom stengetid i hvert fall.. Men, for å bruke "norske" kort, så måtte du ringe å snakke med en kundebehandler.. 5779976[/snapback] har du master/visa skal da dette gå fint over nettet. Jeg har iallefall betalt med mitt norske Visa over nettet flere ganger... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ikke på de sidene.. Jeg har 3 forskjellige VISA og ingen av dem ville fungere.. De går alltid over nettet, ellers, men ikke akkurat på ticknet.se (eller hva siden het igjen) .. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 du kan jo regge deg som norsk da.. så må jo funke.. hmmm snodig.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 noen som vet billigste måten å reise tur/retur stockholm fra oslo? og hvor finner man togruter og priser til stockholm? skal på guns! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Og der var ekstrakonserten den 8. juli i boks! Men, vet ikke hva jeg skal velge enda.. Har en av de beste sitteplassene, og ståplass.. Skal ha en av dem, men vet ikke hvilken.. Skal ha sitteplass til den første forestillingen.. Noen tips? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Skaffa meg billetter til ekstrakonserten! Møtte opp 09.40 på billettkontoret i dag, men det virket ikke som om det var mange som hadde fått med seg at de skulle holde konserten. Var en 30-40 stk der da salget åpnet, hvordan var det til den 1. konserten? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Bestilte på nettet da også jeg.. så jeg vet ikke.. Men, har en jeg jobber med som fortalte at han møtte opp et par timer før, og da det kanskje en 30-40 der da også.. husker ikke helt antallet.. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg skal kanskje til Globen! Når det gjelder de som sier at GnR aldri vil bli det samme uten Slash: Det har jo nesten blitt rutine å svare dette når man blir spurt om GnR. Har dere glemt, eller i det hele tatt hørt om Duff, Izzy, Dizzy og Matt? Jeg savner totalen, ikke bare Slash. Når det er sagt, veldig morsomt at de kommer hit på turné. Får inderlig håpe at de faktisk dukker opp... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Selvfølgelig har vi hørt om dem.. og jeg skulle gjerne ha hatt med både Duff og Izzy og Matt også.. Men, saken er at i jungelen av artister, så er Slash en av dem som utmerket seg litt ekstra i forhold til de andre.. Han ga en feeling på lead-guitar som Axl gjør vokal-messig.. Det var, etter min mening, en duo uten like.. Så, selv om vi/jeg skulle gjerne skulle sett hele den gamle gjengen samlet igjen, så står og faller " Gamle Guns' " på Axl og Slash.. slik er det bare.. Og når da Slash er ute av bildet, så er da "gamle guns' " også ute av bildet.. Man får ikke noen ny Axl Rose, og man får heller aldri noen ny Slash.. Man kan til nød bytte ut de andre.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Man får ikke noen ny Axl Rose, og man får heller aldri noen ny Slash.. 5808871[/snapback] ingenting er som når Slash går opp på pianoet og begynner å spille på slutten av November Rain.. får fremdeles gåsehud av det.... edit: trykkleif Endret 25. mars 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg skal kanskje til Globen! Når det gjelder de som sier at GnR aldri vil bli det samme uten Slash: Det har jo nesten blitt rutine å svare dette når man blir spurt om GnR. Har dere glemt, eller i det hele tatt hørt om Duff, Izzy, Dizzy og Matt? Jeg savner totalen, ikke bare Slash. Når det er sagt, veldig morsomt at de kommer hit på turné. Får inderlig håpe at de faktisk dukker opp... 5808629[/snapback] Er Steven Adler som var i det orginale da.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Sant.. men han savner jeg ikke.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Sant.. men han savner jeg ikke.. 5809085[/snapback] han var ikke akkurat lenge med heller... så fikk aldri noe særlig forhold til han... Matt Sorum derimot. (bestefaren hans emigrerte fra Sørum og Matt var på besøk der og fikk bynøkkel av ordføreren forrige gang guns var i Norge). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå