Bone Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (melde meg på denne tården her da jeg jo er en super-duper-ultra-mega GN'R -fan ) Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 (melde meg på denne tården her da jeg jo er en super-duper-ultra-mega GN'R -fan ) 5694791[/snapback] Det tror jeg egentlig alle er innerst inne Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har noen any linker til live opptredener/gitarsoloer av slash/buckethead her? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har noen any linker til live opptredener/gitarsoloer av slash/buckethead her? 5697239[/snapback] Fins litt knask av buckethead på den siden jeg linket til, og jeg linket til en av bucketheads soloer der. Så kan du jo søke på dem på video.google Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hva synes folket om de nye sangene da? Oh My God (tar med den også jeg), The Blues, Madagascar, Rhiad and the Bedouins, Silkworms, Chinese Democracy, There Was A Time, I.R.S, Catcher In The Rye, og Better.. (har jeg glemt noen? ..var de jeg kom på i farta) Personlig, som selvskreven Guns N' Roses -fan i rundt 16-18 trofaste år, synes jeg musikken er helt hærlig!! Kan ikke noe for det, men å høre Axl Rose i en sang er rett og slett bare slik det SKAL være!! Vet ikke om noen spesiell favoritt, men Oh My God og Madagascar kommer veldig høyt på listen, men jeg har helt ærlig store problemer med å rangere Guns N' Roses -sanger.. Når folk spør hvilken sang jeg liker best, så pleier jeg å si; Guns N' Roses har 50 forskjellige sanger; 49 av dem ligger på første plass! Da de spør så hvem jeg ikke liker, så svarer jeg My World! Den likte jeg ikke noe særlig i starten, men nå går den greit, men det er fortsatt en sang jeg kunne ha klart meg uten.. (Ja, og før dere begynner å tenke på "50 sanger", så er det et greit rundt tall; Appetite 12 + Lies 8 + Illusion1 16 + Illusion2 14 = 50.. Jeg driter i, for letthets skyld, at noen er coverlåter, og at Don't Cry er med 2 ganger, selv om det er med forskjellig tekst.. Derfor kutter jeg ut "The Spaghetti Incident?" også..) Håper alle de sangene kommer ut på et album! Håper også Oh My God kommer på en CD, for jeg har ikke orket å kjøpt End of Days -soundtracket kun for den ene sangen.. (Tviler, desverre..) Men, uansett.. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Vel er glad det finnes likesinnede der ute. Av de nye som du nevner så har jeg kanskje en topp 3 liste 1. The blues: Helt kanonsang. Det er slik jeg vil Guns skal være. Piano og power balade på lik linje med DC, NR og Estranged. Denne sangen har fantastisk solo og stemmen til Axl er utrolig bra. (tenker da på RIR) Den er rask og presis. overgangene er utrolig bra og sangen er bare helt fantastisk. Kan ikke vente til å høre en studio av dette mesterverket 2. Catcher in the Rye: Hva kan jeg si. Atter et mesterverk av mr Rose. (I sammarbeid med Brian May fra queen) Denne sangen føler jeg nermer seg Estrangedfølelsen. Det er en av de sangene jeg kan høre på 1000 ganger uten å gå lei. Stemmen er bra og de forskjellige elementene kommer klarere frem. Soloen her er helt rå (til og med Pittmans lille trudelutt i midten) etterfulgt av Na na na na na. Delen som fynker overaskende bra. Mange liker ikke denne sangen. Men jeg elsker den. 3. There was a time: Også en meget god sang. Får meg til å tenke på en litt heftigere versjon av November Rain. Liker temaet veldig godt og føler at det sitter noe igjen av oldguns i dette. Det er ikke veldig technopreget men mer fokus på bra melodi og en veldig bra tekst. ( Eneste jeg vil si trekker ned er gitarlyden som går baklengs) Runner ups: Better Madagascar Irs Rhyad and beduins OMG Chinese Democracy jeg har ventet på dette albummet vel siden 03-04, Noe som jeg vet ikke er så lenge sammenlignet med De som var guns fan når det kom ut. Desverre var jeg ikke store tassen når GNR hersket over verden. Men jeg har vert litt skeptisk til det nye albummet. Om Axl har gone crazy eller omd et er bra. Jeg kan sitere Rolling stones Magazine her: It's been in the making for over a dacade. But after the recent leaks. It might be worth the wait" Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Axl Rose har vel alltid vært litt (fuckin') crazy, så.. Ikke noe nytt eller galt der! hehe.. Om du har ventet på albumet siden 03/04, eller i ca 10 år som meg, så gjør det ingenting; For NÅ kommer snart!! Men, regn deg heller som litt heldig, for; det har vært 'a long and hard wait'.. Er noen andre demo-sanger som Guns' lagde som heller aldri så dagens lys, skulle så gjerne ha hørt en studio versjon av dem, men det toget har nok gått for leeeenge siden! Men Bromlexl; Kan du endre tittelen på tråden til Guns N' Roses.. men N' <-- Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Bra side om nye guns'n: NewGNR Bucketheads sykt nam nam digge solo i Nightrain 5694135[/snapback] det var rett og slett sykt bra. nå har jeg ikke fulgt så mye med på GNR de siste årene, men Buckethead er den nye gittaristen i GNR, ikkesant..? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Buckethead spilte i guns'n litt ja, men han slutta igjen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Savner buckethead litt.. Men, synes han passer bedre som Soloartist, enn som lead-guitar i Guns N' Roses.. Er egentlig litt glad han er borte jeg da.. Selv om jeg digger å høre på'n.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Bucket var bra. men følte ikke at han helt passet inn. Og hans stil er jo egentlig ikke helt guns da. Angående tidligere demoer som hadde vert bra å hørt. Så ville jeg gjerne ha hørt en skikkelig bra versjon av Crash Diet. Tears in my eyes baby please don't go You've had one to many, and one for the road! Men håper ikke albummet blir sluppet på nettet før det kommer ut. jeg vil helst ha den fulle opplevelsen når jeg har plata i spilleren. Å jeg vet viss sanger kommer på nett. Så må jeg ha dem. Må ha dem, bare må ha dem Lurer på hvordan live showene kommer til å være? Som 2002 eller mer som old school show? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja, det var spesielt Crash Diet jeg tenkte på .. og "Bring It Back Home (To Me)", eller hva tittelen egentlig er.. Angående showene, tror jeg at de blir som vi har sett dem i det siste.. Faktisk.. Mer 2002, som du sier.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 YOU WANTED THE BEST... BUT, THEY DIDN'T FUCKIN MAKE IT... SO HERE'S WHAT YOU GET ... FROM HOLLYWOOD.. GUNS ... N' ... ROSES!! Oslo Spektrum, 28. juni 2006, klokken 19:30 ..n I've got two tickets! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 jeg skal til frankrike den dagen så får ikke dratt Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 jeg skal til frankrike den dagen så får ikke dratt 5772691[/snapback] Synd! Personlig tror jeg ikke at jeg hadde byttet bort dette for "alt i verden" ..gleder meg noe helt enormt! Fikk relativt gode plasser; Litt langt bak, men nokså midt på.. Ville ha sitteplasser denne gangen her.. Ca 15 minutter tok det før Oslo Spektrum ble utsolgt.. Kanskje mindre.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 er e del biletter på qxl da.. noen ganske billige også. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Personlig tror jeg ikke at jeg hadde byttet bort dette for "alt i verden" ..gleder meg noe helt enormt! Fikk relativt gode plasser; Litt langt bak, men nokså midt på.. Ville ha sitteplasser denne gangen her.. siteplasser på en Guns-konsert? Jeg var på konserten i 94 på Valle Hovin.... hadde vært noe å kommet seg på enda en slik konsert... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Personlig tror jeg ikke at jeg hadde byttet bort dette for "alt i verden" ..gleder meg noe helt enormt! Fikk relativt gode plasser; Litt langt bak, men nokså midt på.. Ville ha sitteplasser denne gangen her.. siteplasser på en Guns-konsert? Jeg var på konserten i 94 på Valle Hovin.... hadde vært noe å kommet seg på enda en slik konsert... 5773372[/snapback] Bare for å pirke så var konserten i i '93, og det var den 10. juni, så vidt jeg husker.. ..men, ja; Ville sitte denne gangen her! Tror det kan bli like så bra; Jeg føler bare ikke for å bruke 89% av kreftene mine på å i heletatt klarte å puste denne gangen, slik som sist gang.. på en annen siden, så var det derimot et hælvetes godt vær den dagen, og sola gjorde sitt! *puh* ..nei, vil egentlig bare sitte og nyte nå.. Nei, dette skal bli stort!! Gleder meg noe så inne hampen! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Bare for å pirke så var konserten i i '93, og det var den 10. juni, så vidt jeg husker.. ..men, ja; Ville sitte denne gangen her! Tror det kan bli like så bra; Jeg føler bare ikke for å bruke 89% av kreftene mine på å i heletatt klarte å puste denne gangen, slik som sist gang.. på en annen siden, så var det derimot et hælvetes godt vær den dagen, og sola gjorde sitt! *puh* ..nei, vil egentlig bare sitte og nyte nå..5773514[/snapback] husker den dagen som det var igår... tok studiedag på skolen for å dra på konsert... husker det var dritvarmt å sitte på betonggulvet.. bøttet nedpå med et par liter væske på veien hjem... ganske solbrendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå