Bromlexl Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Som noen kanskje har fått med seg så har det lekket ut et par demoer av noen av sangene på den etterlenktede 13years in the making Chinese Democracy. Tittler som har lekket på nettet. There was a time "TWAT" Better I.R.S Og siste (idag) Catcher in the Rye Jeg synes disse sangene viser at mr Rose kan dra bandet videre uten de gamle rockerne Slash, Duff og Sorum. Det er tydelig det går i en ny retning men jeg føler personlig det går i en bra retning. Noen av de nye sangene er litt mer exprimentelle mens sanger som TWAT og Catcher in the Rye kan nermest sammelignes med Guns fan favoritter som November Rain og Estranged. Jeg vil ikke si hvor dere kan få tak i sangene, men fansforum er en bra plass og starte. My GNR er et bra sted og starte. Hva synes dere om de? Favoritter? PS: det vil være en europa turne til sommeren. Endret 9. mars 2006 av Bromlexl Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 turnè i europa?! noen anelse om norge står på listen eller? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Axl kommer bare til å fullføre 17% av de konsertene og få 3 riots på nakken. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Axl kommer bare til å fullføre 17% av de konsertene og få 3 riots på nakken. 5689035[/snapback] ... og havne i fengsel og miste alle medlemmene unntatt Dizzy digger gn'r (gamle) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 latterlig at han har tatt med seg navnet når det bare er han som er igjen av det opprinnelige guns.. men skal sjekke ut sangene da Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Guns and Roses blir aldri det samme uten Slash (hvis det er han med det store håret og de fete gitarsoloene) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Guns and Roses blir aldri det samme uten Slash (hvis det er han med det store håret og de fete gitarsoloene) 5689239[/snapback] Word gun vil aldri bli det samme som det engang var... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 GnR var en av de aller beste rockebandene, thats for sure. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 hvis man vil finne låter fra Chinese Democracy, er det bare å søke på et hvilket som helst P2P program. Jeg har selvfølgelig ikke gjort dette, siden dette ikke er lov. Hvis jeg hadde gjort det ville jeg heller aldri funnet på å skrive om dette på et forum som ønsker å holde fritt for slikt Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Forstår at det er mange som tenker at Guns ikke vil være det samme uten slash. Jeg føler det ikke helt slik. men det var kanskje siden jeg enda sugde pupp når appetite kom ut og var nyerfaren i gåing når illusion kom ut. Men jeg har vert stor fan i 3-4år nå og har følgt nøye med på hva som har skjedd med Axl og bandet. Føler ikke at Velvet klarte å levere noe bra når de kom ut. Så jeg har vendt meg til Axl i håp om bra matriale. noe som han er har levert. Jeg føler ivertfall at Catcher in the Rye virker som gamle guns. har ikke soloene til slash. Men den har Axl sine tekster og stemme. Noe som Velvet kan ønske så mye de vil. Norge står nok desverre ikke på listen. Er stort sett de landene som ligger i midten av europa vistnok. (God damn it ) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 synes heller ikke at velvet revolver var noe særlig... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Forstår at det er mange som tenker at Guns ikke vil være det samme uten slash. Jeg føler det ikke helt slik. men det var kanskje siden jeg enda sugde pupp når appetite kom ut og var nyerfaren i gåing når illusion kom ut. Men jeg har vert stor fan i 3-4år nå og har følgt nøye med på hva som har skjedd med Axl og bandet. Føler ikke at Velvet klarte å levere noe bra når de kom ut. Så jeg har vendt meg til Axl i håp om bra matriale. noe som han er har levert. Jeg føler ivertfall at Catcher in the Rye virker som gamle guns. har ikke soloene til slash. Men den har Axl sine tekster og stemme. Noe som Velvet kan ønske så mye de vil. Norge står nok desverre ikke på listen. Er stort sett de landene som ligger i midten av europa vistnok. (God damn it ) 5691130[/snapback] De hadde Buckethead, og har(?) Robin Finck, begge veldig gode gitarspellere Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Forstår at det er mange som tenker at Guns ikke vil være det samme uten slash. Jeg føler det ikke helt slik. men det var kanskje siden jeg enda sugde pupp når appetite kom ut og var nyerfaren i gåing når illusion kom ut. Men jeg har vert stor fan i 3-4år nå og har følgt nøye med på hva som har skjedd med Axl og bandet. Føler ikke at Velvet klarte å levere noe bra når de kom ut. Så jeg har vendt meg til Axl i håp om bra matriale. noe som han er har levert. Jeg føler ivertfall at Catcher in the Rye virker som gamle guns. har ikke soloene til slash. Men den har Axl sine tekster og stemme. Noe som Velvet kan ønske så mye de vil. Norge står nok desverre ikke på listen. Er stort sett de landene som ligger i midten av europa vistnok. (God damn it ) 5691130[/snapback] De hadde Buckethead, og har(?) Robin Finck, begge veldig gode gitarspellere 5691753[/snapback] For all del. Finck sin insats i The blues er veldig versatt hos meg ivertfall. Slutten på den andre soloen i den sangen er magisk. elsker den. Litt synd at buckedhead tok bøtta og gikk. Men tror kanksje bandet har en bedre kemi nå siden de ikke har hyret inn en ny. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Skjønner ikke hvorfor Buckethead gadd holde på med Guns, bra han forlot dem. For han er bedre enn så. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 GNR kommer aldri til å lage den musikken de gjorde før, og jeg mener GNR er intet uten Slash Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 For all del. Finck sin insats i The blues er veldig versatt hos meg ivertfall. Slutten på den andre soloen i den sangen er magisk. elsker den. Litt synd at buckedhead tok bøtta og gikk. Men tror kanksje bandet har en bedre kemi nå siden de ikke har hyret inn en ny. 5692186[/snapback] Enig, Finck er dyktig! og håret hans er som tatt rett ut av. veit ikke helt jeg.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 vel.. nå har jeg hørt litt fra Chinese Democracy, og er ikke veldig imponert. Litt skuffet etter forventningene etter denne tråden :\ Catcher in the Rye var vel den mest lovende.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 For all del. Finck sin insats i The blues er veldig versatt hos meg ivertfall. Slutten på den andre soloen i den sangen er magisk. elsker den. Litt synd at buckedhead tok bøtta og gikk. Men tror kanksje bandet har en bedre kemi nå siden de ikke har hyret inn en ny. 5692186[/snapback] Enig, Finck er dyktig! og håret hans er som tatt rett ut av. veit ikke helt jeg.. 5693356[/snapback] Håret er jo anderledes nå da. Han ser mer ut som.....Jesus Tror Guns vil gå litt mer klassisk på scenen i år en i 2002. De vil være mer samkjørte og stilen vil nok minne mer om 91 med tanke på klær og lignende. Fortus er også dyktig på gitar. han og finck skal jo bytte på å spille lead. Rekner mer fortus tar litt mer av de delene bucket spilte tidligere. Lurer på hvor nedtonet de delene kommer til å være. Ser frem til å se opptakene fra rock in rio 5 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 For all del. Finck sin insats i The blues er veldig versatt hos meg ivertfall. Slutten på den andre soloen i den sangen er magisk. elsker den. Litt synd at buckedhead tok bøtta og gikk. Men tror kanksje bandet har en bedre kemi nå siden de ikke har hyret inn en ny. 5692186[/snapback] Enig, Finck er dyktig! og håret hans er som tatt rett ut av. veit ikke helt jeg.. 5693356[/snapback] Håret er jo anderledes nå da. Han ser mer ut som.....Jesus Tror Guns vil gå litt mer klassisk på scenen i år en i 2002. De vil være mer samkjørte og stilen vil nok minne mer om 91 med tanke på klær og lignende. Fortus er også dyktig på gitar. han og finck skal jo bytte på å spille lead. Rekner mer fortus tar litt mer av de delene bucket spilte tidligere. Lurer på hvor nedtonet de delene kommer til å være. Ser frem til å se opptakene fra rock in rio 5 5693930[/snapback] Av de opptaka jeg har sett tidlligere er ikke Fortus så frempå.. syns han skal være litt mer med han og.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Bra side om nye guns'n: NewGNR Bucketheads sykt nam nam digge solo i Nightrain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå