JoaJoa Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Da har vi bestilt sydentur!! Golden Sands, Bulgaria i sommer! 14 dager. NAJS!! Endret 9. mars 2006 av JoaJoa Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Åå? I hvilken tidsperiode? God tur da, hvertfall! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Vi har også bestilt nettopp tur til Golden Sands i 14 dager! Hvilket hotell bor du på? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 At dere gidder i sommer skal man Drikke, pule, feste og slåss.. ikke dra på nå jævla sydengreier.. btw: er det ikke 3 ord's regel i "Gledesutbrudd" kategorien? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 At dere gidder i sommer skal man Drikke, pule, feste og slåss.. ikke dra på nå jævla sydengreier.. btw: er det ikke 3 ord's regel i "Gledesutbrudd" kategorien? 5702606[/snapback] eeh ?? de flese ungdommer drar til syden osv netopp for og feste og drikke Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 i sommer skal man Drikke, pule, feste og slåss.. ikke dra på nå jævla sydengreier.. 5702606[/snapback] Høres ut som du beskriver Golden Sands! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 At dere gidder i sommer skal man Drikke, pule, feste og slåss.. ikke dra på nå jævla sydengreier.. 5702606[/snapback] Ehm, vet du helt hva syden er? Det er jo akkurat det du beskrev. Men slossinga lar man være igjen hjemme, av en merkelig grunn. Vet ikke hvorfor men man får aldri lyst eller havner aldri opp i slike situasjoner i syden, merkelig nok .. siggetheman: 4-18 august. Skulle egentlig bo på ungdomshotellet vladislav, men pga av økonomien til noen av de medreisende, så ble det det dårligste hotellet som er å oppdrive Hotell Siniger Menmen, er jo ikke på hotellet ting skjer Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Det var en dame på debattsiden på SOL.no som klaget for noen dager siden at typen hennes skulle dra på guttetur til Bulgaria og golden sands. Hun mente han kom til å bli utro Men jeg sier pass deg for denne kombinasjonen: Fyll og kåthet + billige horer = aids o.l. Altså bruk kondom Endret 7. mars 2006 av Spartan Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Det var en dame på debattsiden på SOL.no som klaget for noen dager siden at typen hennes skulle dra på guttetur til Bulgaria og golden sands. Hun mente han kom til å bli utro Men jeg sier pass deg for denne kombinasjonen: Fyll og kåthet + billige horer = aids o.l. Altså bruk kondom 5714045[/snapback] Drasser på blant annet dama, så det skulle ikke være nødvendig Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Drasser på blant annet dama, så det skulle ikke være nødvendig Lurt å bruke kondom uansett Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Noen her som ska te sunny beach (bulgaria) i sommer da? reiser ned der med 7 andre kompiser i juli og ska være der i 14 dager. Då blir det mye mye drikking. visst det er noen som har vært der før så gi noen tips om kor de beste uteplassene er. har aldri vært der før. men har funnet ut en plass eg ska http://www.orangedisco.net/site/en/index.html virka litt digg. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Da har vi bestilt sydentur!! Golden Sands, Bulgaria i sommer! 14 dager. NAJS!! 5686208[/snapback] Vi også. Lenke til kommentar
br0ddi Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei! Har også bestilt sydentur til Golden Sands i Bulgaria fra 16.juni til 1.juli. Vi er tre gutter som drar. Skal bo på hotell Briz. Er det noen som vet om dette er et bra hotell? Noen andre som skal dra i samme tidsperiode? Noen som kan anbefale noen utesteder? ha en fin ferie! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Hva er det med alle folk som skal reise der alle andre reiser? Land i syden er jo nokså kjedlige, og uansett hvor du snur deg, så møter du på noen naboer fra der du bor i Norge. Du kan jo reise til mye kjekkere plasser som er mye billigere å reise til, og å være i. Endret 11. juni 2006 av Stealth- Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 HAHAHA Værste jeg har hørt..! Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Chill. Reiser selv til Golden Sands den 7 juli. Skal bo på Vladislav som du snakka om (teh partyhotel ). God tur uansett Edit: Stealth, vedder på du egentlig er supermisunnelig og har dritlyst å reise selv, men kan ikke reise alene ennå fordi du ikke har fyllt 18 år :!: Ingen sommer uten syden Endret 12. juni 2006 av Icywiz Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) hah. Reiser finere plasser selv hvert år. Og, jeg har vært der før.. Jeg har faktisk kjørt fra her til sør-vest spania. Og litt rundtom landa der. Du finner ingenting nytt der. Bare kjente folk og naboer hele tiden. Og om det skulle ha noe å si, jeg har vært i 10 forskjellige land, og "syden" var ikke kjekkeste plassen nei. Koste meg faktisk mer i Ukraina. Endret 12. juni 2006 av Stealth- Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Chill. Reiser selv til Golden Sands den 7 juli. Skal bo på Vladislav som du snakka om (teh partyhotel ). God tur uansett Ingen sommer uten syden 6290734[/snapback] Vi reiser samtidig som deg, skal bo på samme hotell også. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Huff sier jeg bare. Har oppholt meg i 25-30 grader de siste gradene - plagsomt vamt er det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå