pogcj Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvordan skal jeg vaske disse bakteriebombene? Er så ekkelt og klissete å bruke datamusen for tiden... Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) bruk en litt fuktig (ikke våt) klut. du kan også vaske det meste av elektronikk med rødsprit, noe som garantert tar kverken på alt av bakterier Endret 2. mars 2006 av kakk Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har brukt Fellowes - Mouse & Keyboard cleaning kit i mange år, og er meget fornøyd. 1 boks består av 16 våte kluter (er en slags sitrusblanding) som brukes til å gjøre rent tastatur, yttersiden av musen og andre plastflater. Fungerer godt, fjerner rester av teip og lim m.m. Det er også en renseveske og 16 pinner med skumgummi på enden, for å rense gamle mus med kule. Litt stiv pris, men er trofast bruker av dette + trykkluft på boks. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 shit ass, hadde jeg ikke brukt spenn på en fuktig klut tar det meste Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg hadde kjøpt litt isopropanol e.l. - Fikser biffen uten problem Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Bruker noe som heter AntiBac. Blir brukt på de fleste sykehus å fungerer veldig bra Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg foretrekker det som er gratis og effektivt Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg hadde kjøpt litt isopropanol e.l. - Fikser biffen uten problem 5686774[/snapback] Også kjent som spylervæske. Kan kjøpes på Europris til 10 kroner for 4 liter. Du må ikke bruke rødsprit til å vaske plast, for da blir plasten oppløst. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg foretrekker det som er gratis og effektivt 5687190[/snapback] Bor du hoss ho mor? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Du må ikke bruke rødsprit til å vaske plast, for da blir plasten oppløst. 5688988[/snapback] hva er det slags jallarødsprit du har vært borti? alkohol (rødsprit er etanol) løser ikke opp plast. white-sprit derimot... den herper ihvertfall polyetylen (modellfly) Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det fungerer veldig bra med sånn "elektrorensespray" og papir, kan også brukes til å rense pcn innvendig også, bare greit å støvsuge litt først Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 demonterer alt sammen helt. så vasker jeg alle de skitne delene for hånd, eller skyller dem, alt ettersom hvor skitten de er. og så tørker og monterer jeg dem. svært gøy metode når man skal vaske tastaturet, må jeg si Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg foretrekker det som er gratis og effektivt 5687190[/snapback] Bor du hoss ho mor? 5688995[/snapback] Jeg er 14år og er blakk. Mor skal til Vietnam og hun trenger penga. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 En fuktig klut funker fint det. Billig er det også Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bruker bare de deilige fingrene mine jeg til å rense musa mi med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå