jojo123 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Trenger hjelp til å finne en god kontorstol? Noen anbefalinger? Max 750 kr... Høyde-regulering... (gass) Låsbar vippefunksjon... Armlener... støtte opp til hodet... på forhånd takk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Meget god og billig stol : "Blitz" (tror den var fra møbelringen). Har ikke støtte helt opp til hodet, men til godt oppå ryggen. Prøv den, så ser du at den er mer komfortabel enn man vil tro til den prisen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hva koster den og hva slags stoff er det? Vurderer selv en ny kontorstol. Har du forresten et bilde av den kanskje? Lenke til kommentar
Quik Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 se på "bent" på bohus sine sider, koster 800 da, men er verd det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 kan denne være noe? den er digg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) tror jeg ga litt under 1000 kroner for den på møbelringen finner ikke noen link da jeg ikke finner en online katalog på møbelringen Endret 2. mars 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har den jeg og. Jeg liker ikke helt hvordan lårene mine blir samlet sammen mot midten, pga de høye putene på hver side. Men, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå