jojo123 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg trenger hjelp til å finne et bra lukket headset med mikrofon... Er det noen som har noen erfaringer eller noe å anbefale? Max. 300 kr... lukket mikrofon volumkontroll på forhånd takk Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hvis du er villig til å legge til 245 kroner, så er denne Sennheiser'n veldig bra. ...hvis du ikke er villig til det....da kan jeg dessverre ikke hjelpe. mvh Pantera Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Max. 300 kr...lukket mikrofon volumkontroll Med de kriteriene tror jeg ikke du har mange valg. Hvis du hadde spyttet i en hundrelapp til hadde du kanskje hatt flere å velge i. Produkttype: : Hodesett - kabel Anbefalt bruk: : PC multimedia Lokalisering: : Engelsk Hodetelefontype: : Hodetelefoner - binaural Hodetelefonenes formfaktor: : Ørekopp Overføringsteknologi: : Kabel Lydmodus: : Stereo Responsbåndbredde: : 40 - 20000 Hz Mikrofon: : Mikrofon - innebygget - boom Mikrofonteknologi: : Electret-kondensator Mikrofonoperasjonsmodus: : Mono Følsomhet: : 60 dB Fabrikantgaranti: : 2 års garanti Trust Multi Function 410 Bass Pris: kr 227,00 Endret 2. mars 2006 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå