chil Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 hei, hvor står lakk koden på dette bildet? vet det er utydelig, finnes det noen måte å redigere det tydeligere på? hehe.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 hei, hvor står lakk koden på dette bildet? vet det er utydelig, finnes det noen måte å redigere det tydeligere på? hehe.. 5685750[/snapback] hadde nesten vært lettere med et bilde av passaten istedet... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Også hører vel denne til i motordelen av forumet og ikke i OT? Var ihvertfall ekstremt vanskelig å få noe utav det lille dårlige bildet.. Har ikke muligheter for å skaffe ett bedre? Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 hører nok best til undern grafisk del, da de kanskje kan få bilde litt bedere. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg sier ikke at det er det, men det KAN være 8KAT. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg sier ikke at det er det, men det KAN være 8KAT. 5686032[/snapback] Næh ... ser mer ut som 6KAT. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Får si meg enig med det, ser mer ut som 6. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Eneste er at alle fargene til VW begynner på L. Så koden blir feks. LA3A (marsrot) Edit: fargen kan være LA5V, heter Azoren og er en metallic lakk. Edit2: den kan også være LA5U, hete Royalblau er også en metallic lakk. Endret 2. mars 2006 av Blod Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Så vi kikker feil sted, ja. To linjer under står det ihvertfall LA50 (mulig at den siste er en O, noe som stemmer litt bedre med eksempelet til Blod.) Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 jepp fant ut av det.. var LA5U.. takker alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå