Toriam Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Bruksområde: webdesign, photoshop cs 2, webutvilking i dreamweaver, mysql 5.0, tomcat Lett spilling, som f.eks civ 4, til nøds need for speed most wanted. Krav: trådløst nett helst 1 gb ram Må kunne kjøre xp pro pga av iis. 17 tommer skjerm, alt annet blir for lite synes jeg. så godt batteri som mulig selvfølgelig så stille som mulig dvd brenner er jo kjekt men ikke nødvendig, det samme med andre ekstra "ting" som kortlesere, firewire osv osv. Har sett litt på komplett på bærebare i prisklassen 10-12k men siden det mangler errfaringer så søker jeg råd her, om dere har gode errfaringer med laptoper i denne prisklassen. Jeg har aldri eid en laptop så jeg har ikke noen errfaringer å se tilbake på. Jeg bryr meg ikke noe om support eller ekstra programvare. Finnes det et tilbud uten programvare, bare os, så er det det beste, selvfølgelig med driver-cd'ene med.... Håper dere kan hjelpe! Ps: finnes det billigere laptopper som har det jeg trenger så er det bare å si ifra Endret 2. mars 2006 av Toriam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå