Gå til innhold

Skjerm anbefaling

Doc

Anbefalte innlegg

Har en gammel 17" skjerm som ser rimelig sliten ut. Den har med andre ord minst et bein i graven. Tenker å kjøpe 19" eller 21 " - synspunkter?

Ikke spesielt glad i trinitron pga linjene på skjermen - irriterer meg grønn over slikt. Noen anebfalinger i forhold til merke? - ønsker rimelig god kvalitet.

Doc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk vurdert Eizo som mulig kandidat. Kikker litt på F930, F931 og F962. Ikke sikker på om F962 gir noe mer som jeg har brukt for og vurderer vel derfor F930 og F931.

Burde vel kanskje finne en å se i drift. Noen som vet hvor de selges i Oslo omådet (ikke web)?

Doc

Lenke til kommentar

Har i posten (i dag faktisk) en eizo 15" LCD, om den gjenspeiler crt skjermer så kan jeg jo skrive litt om hvordan denne virker.

god skjerm +dårlig skjermkort= dårlig resultat

god skejrm +godt skjermkort = strålende

dårlig skjerm+dårlig skjermkot= gå å legg deg

dårlig skjerm+godt skjermkort = ok //mitt resultat.

de felste skjermer er gode i dag så lenge du får nok refreshrate, liten nok dpi, grei oppløsning og ikke alt for bua skjerm. Overlever nok det meste.

Lenke til kommentar

Har en kamerat som har en Hansol skjerm. 19"

En CRT 900 P. Skikkelig klart og deilig bilde, er en skjerm jeg ville anbefale for en "gamer". Er i alle fall ikke sammenlignbart med min slitne 17" ADI skjerm, når det gjelder alt. (nå er jo min ikke TCO-99 som hansol skjermen er)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...