Mojo Pin Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ikke skru på datamaskinen, holde seg unna tv, ikke bli for opphengt i mat.. Kan ofte hjelpe på med en runk hvis man er ukonsentrert Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kan ofte hjelpe på med en runk hvis man er ukonsentrert blir man ikke bare trøtt da egentlig ? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kan ofte hjelpe på med en runk hvis man er ukonsentrert blir man ikke bare trøtt da egentlig ? 5723339[/snapback] Neei.. Jeg opplevere det ikke på den måten Hvis man er ukonsentrert og kåt, kan det ofte hjelpe (pratiserte selv dette under eksamen ) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (pratiserte selv dette under eksamen ) jeg håper du hadde eksamen hjemme ? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (pratiserte selv dette under eksamen ) jeg håper du hadde eksamen hjemme ? 5723373[/snapback] Nei.. Skolen.. Gikk på toalettet.. (avgangseksamen 10.klasse) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Rydde rommet litt først, så ta en dusj.. Funker for meg. Da er jeg lissom "klar". Pleier å gjøre det spess vist jeg har en dag med pugging til prøve... Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Eventuelt følge med i timen på hva som blir sagt, så kan man gjøre minimalt/null lekser 5721178[/snapback] det er jo egentlig sånn jeg har det, følger med i timen å gjør ingenting hjemme, men av å til kommer man litt etter skjema i forskjellige fag. forresten, jeg hadde litt over 4 i snitt første termin, jobbet hjemme to ganger, får best resultat på mesteparten av prøvene også Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 pappman: hvordan kan du si det fornøyd med det? Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 pappman: hvordan kan du si det fornøyd med det? 5743751[/snapback] høh?? kan væra at jeg ikke forstår måten du skriver på men jeg forstod ikke noe av det du nettop skrev Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 wops, mente "hvordan kan du si deg fornøyd med det?". Sikter til at du tydeligvis tar skolen lett, og derfor har evner, men samtidig ikke gidder å jobbe. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 wops, mente "hvordan kan du si deg fornøyd med det?".Sikter til at du tydeligvis tar skolen lett, og derfor har evner, men samtidig ikke gidder å jobbe. 5743825[/snapback] det kan du ha rett i ja har ikke tenkt over det, jeg jobber jo på skolen i timene. bare jeg kommer meg videre er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå