d4d Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Noen som har erfaring med Biltema sine kjettinger ? Er de holdbare ? Eller burde jeg få tak i noe annet ? Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Bruker hurtigkjettinger fra Biltema på firmabilen. De har holdt i noen år nå. Men så snør det ikke så mye i Bergen, da. Lenke til kommentar
to-vid Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har hatt Biltemakjettinger et par år og de har hjulpet meg fram noen ganger da det ikke har vært mulig uten. Har aldri benyttet de til å kjøre langt på. Pass på at du får til riktig dekkdimensjon. Blir vanskelige å få på hvis de er feil dim. Lenke til kommentar
d4d Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Ja nå ligger de ihvertfall bak i bilen og med det været her så kan det jo hende jeg får bruk for dem også. 30 minus på lørdag . uæææ Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Få deg knipetak istedet, enda lettere og bedre.. Jeg digger mine ihvertfall.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hørte om en som kjørte på det fra stockholm til oslo.. Den bilen blei kondemnert grunnet at ALT var rista løs/i stykker Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hørte om en som kjørte på det fra stockholm til oslo.. Den bilen blei kondemnert grunnet at ALT var rista løs/i stykker 5724482[/snapback] hehe ja, fy faen, du kjører ikke langt med det! Hehe, bruker det jo bare for å komme opp bakker jeg da.. Så, på med dem, opp bakken, av igjen.. Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kjetting er bra, men når de har viklet seg inn i hverandre og rustet etter å ha ligget et år og slengt i bagasjerommet er det er he***te... Knipetak funker bra når de er i orden og riktig montert. Men er de dårlige eller feil montert er de rene dødsmaskinene Så en honda civic hvor knipetaket løsnet og dro 20 meter avgårde sammen med mesteparten av forskjermen.... Snøsokk eller Autosock som den vel egentlig heter er helt rått, og lettere enn kjetting. De er bare å tørke inne når man har brukt dem og pakke dem ned i posen sin igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå