Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Dro fram igjen min gamle Benq datamus, da jeg ble drittlei av å skifte ut batterier i den trådløse. Fant ut at denne musa var litt i letteste laget, så jeg bestemte meg for å forsøke å modde denne musa litt, slik at den ble litt tyngre Slik ser musa ut: Etter litt fikling med skrujernet, fikk jeg åpnet musa, og jeg så nesten med en gang at den ledige plassen inni kunne fylles opp med noe Jeg trengte et stoff som veide nok til å få merkbar tyngeforskjell, men samtidig som ikke lå løst inne i selve musa. Valget falt til slutt på modeleringsleire, som er lett formelig, lett å få tak i, og heller ikke så hardt at det slår fra side til side i musa. men akk.... Det viste seg at modeleringsleira i seg selv var litt i letteste laget... Hvordan løste jeg dette problemet? Enkelt! La meg forklare: 1. Jeg fant fram ei lita metallkule som jeg festet litt modeleringsleire rundt. 2.Etter dette tok jeg en fulladet limpistol i den ene hånda 3.Og limte hele sulamitten på plass. Musa er nå betydelig tyngre Dette lille prosjektet syns jeg viser hvordan man ved hjelp av litt kreativ tenkning kan komme fram til løsninger på mindre eller større "problemer" ~be nice! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Tror dessverre ikke jeg kommer til å bruke denne modden. En lettere men dyrer måte er bare å kjøpe G5. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fin mod dette.. For mitt tillfelle syntes jeg musa skal være lett da, for da glir det bedre.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 P4: G5 er foir tung for min del, jeg bytta den mot en 510 uten mellomlegg.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Morsom mod Men jeg ville kanskje gjort det motsatte Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Grei og enkel mod det her, for de som trenger litt mer tyngde i musa! Men tror vel heller dette hadde vært riktig sted å legge det på: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=226 Alikevel synes jeg også posten passer litt her også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 kan så være.... hadde litt tilvendingsproblemer til å begynne med, men nå syns jeg musa er myye bedre en det den var før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå