Gå til innhold

CMStacker modding, del I

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg vet ikke om jeg skulle poste det her eller under "Arbeidslogger". Tipper det passer best her når jeg ser noen av arbeidene som er gjort der. Kan jo miste motet av mindre mener jeg. Men uansett, jeg har en del idéer om modding av mitt nyinnkjøpte CMStacker og første steg er priming og lakkering med matt svart innvendig. Har kledd nesten hele stua i svarte søplesekker og brukt omtrent hele Spydeberg i Telefonkatalogens Gule Sider for Østfold som maskering... :!:

Jeg har desverre ikke eget hobbyrom så stua for duge, dessuten synes jeg det gjorde seg med litt svart lakkstøv på den nye, eggeskallshvite skinnsofaen. Ble litt sånn post-moderne, uforståelig-høst-utstilling-aktig.. :cry:

Bilder kommer etterhvert som lakkstøvet har lagt seg og jeg tør ta kameraet ut fra soverommet igjen!

Neste steg blir å skjære ut et hull til vindu i døra og tilpassing av 2 lag plexi. I hver av disse skal jeg bore hull i sidene og belyse med hhv. røde og blå dioder. Dessuten skal jo mønsteret som skal belyses graveres/freses ned i plexien. Jeg har en dremel som nok ska få jobbe litt når det er tid for det ja...

Kommer plutselig tilbake!!

Med vennlig hilsen

Han Derre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...