AnaXyd Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei! Jeg har et spm: Hvordan kan jeg få informasjon fra en side til min egen side? Og at den informasjonen oppdateres av seg selv? Eksempel: Å få nyhetene fra Catch-Gamer som teks inn i en rute på sin egen side? Er dette noe vanskelig å få til? Eller er det i det heletatt mulig? Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det spørs på siden du skal hente nyheter fra, om de har et RSS-dokument! Hvis de har det, legger du scriptet inn i en div! f.eks. slik, fra it-avisen: <script language="JavaScript" src="http://www.itavisen.no/include/jscripts/jsfeed.php"></script> Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Takk! Men det viste seg at Catch-gamer ikke har rss feeds... Er det da noen annen mulighet? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja, men jeg tror ikke du skal slå deg på det med det første, for du vil antagelgvis trenge en kraftig parser for å plukke ut nyhetene fra siden og legge dem i en egen div. PHP er et stikkord her Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Hmm, jeg får vel holde meg til rss feeds så lenge da.. Var ikke helt lett det her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå