Gå til innhold

Designer til CMS/ticket

Anbefalte innlegg

Litt vanskelig å finne en plass å legge denne posten, men dette burde jo egentlig være en passende plass.

Vi er et par personer som driver på med et open source-prosjekt for et nytt CMS-system m. ticketsystem. Problemet er vår designer ikke har allverdens tid, og kan desverre ikke følge opp designet vi har startet å få på plass. Hvis det er noen som er kreative og kunne ønske seg å designe litt for dette prosjektet så hadde det vært bra at det tas kontakt med meg.

Vi trenger talent, og det neves det er en del som skal på plass, så o.

Primærområder for systemet er: PHP 5, Mysql 4.x. HTML/CSS. AJAX.

Ticketsystemet skal bla brukes i Oslo Kommune så attest for arbeidet kan anskaffes (bra for cv).

Alt arbeid er ulønnet for alle parter.

Ta kontakt på PM eller [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fantastisk at Oslo Kommune ikke har råd til, eller tar seg råd til, et slikt prosjekt?

5685101[/snapback]

Har ikke noe med økonomi å gjøre, men bare at jeg eksponerer et produkt som er bra for min og de andre på prosjektet sin cv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm ... tillater meg å bumpe den her opp litt. Det her virker forsåvidt ganske interessant, dog jeg suger i webdesign. Derimot suger jeg nok langt i fra i PHP. Fritt for OOP antar jeg? I såfall virker det her ganske spennende :hmm:

Lenke til kommentar
Derimot suger jeg nok langt i fra i PHP. Fritt for OOP antar jeg? I såfall virker det her ganske spennende :hmm:

5760221[/snapback]

Ja, selvfølgelig. Vi er ikke totalt inkompetente heller.

Dog vi trenger enda desigere så om noen er hypp så send meg en pm elns :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...