DJMartin Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Skal kjøpe noen dvd plater ca. 100 pk. Hva bør jeg se på? Er pris det eneste? Eller fins det kvalitetsforskjeller? Og hva bør jeg velge av dvd- og dvd+ Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvis du ser på mine Test av xxxx tråder så finner du fort ut at det er meget stor forskjell på plater. De beste platene der ute heter "Taiyo Yuden", men disse er meget dyre, og skulle du finne noen billige av denne typen, er det somregel snakk om forfalskninger. Best ytelse/pris vil jeg si er Verbatim sine 16x-plater. Merk at 8x platene deres nå er "perl white" og av lavere kvalitet. Når det gjelder + og - så har det mye å si hva brenner du har. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Greit kjøp?: Verbatim 16x 100 stk. Har NEC 4550 som brenner. Hva er "mine Test av xxxx tråder " link? Endret 2. mars 2006 av DJMartin Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hint: Sticky i samme kategori som du selv postet i. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Gå på "søk i forumet" under "lagringsmedier" og søk etter "gammalost" så finner du dem. Jeg har desverre ikke noen test av nec4550 da denne drev meg totalt til vanvidd så jeg helst hadde lyst til å hive den ut nærmeste vindu Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fra Verbatim er plater merket med "AZO" bra. Av DVD+R og -R er det ikke så stor forskjell, men jeg tror at + har en liten fordel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå