jøran Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har et Koss SB45 headset med mic som jeg bruker for å snakke med folk på Ventrilo. Headsettet funker helt utmerket i Windows og alle spill, bortsett fra WoW. Med en gang jeg starter WoW (til og med før jeg logger inn) blir det en slags ekko-effekt på lyden av stemmen min. Ikke for andre på Ventrilo, det er bare jeg som hører det. Dette er utolig plagsomt. Ekkoet er så høyt at det nesten overdøver alle lyder i spillet. Er det noen som har en løsning på problemet? På forhånd takk. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 har du på høytalere i tilleg? prøve å skru av lydene i WoW? Lenke til kommentar
Demonic Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Headset kan lønne seg. Høytalerne kan være årsaken om de står nærme mic'en. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Han skriver vel klart og tydlig at han har headset? Lenke til kommentar
Kul_Type Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Slutt og spill wow, så gir det seg nok... Prøv å installere wow igjen hvis det bare er der det skjer... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har en kamerat med samme problem, har ikke funnet ut annet enn at han kan dempe lyden i World of Warcraft ved å trykke [ESC] og gå i sound options. Det hjelper visstnok litt. Lenke til kommentar
jøran Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg bruker ikke høytalere i tillegg, kun headset. Har prøvd å skru av alle lyder i WoW, men det hjelper ikke noe. Ekkoet kommer ikke bare når jeg er "i" WoW vinduet, men også om jeg minimerer WoW og går til bake til skrivebordet. Så lenge WoW kjører (til og med i bakgrunnen) er ekkoet der. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 merkelig..du har selvsagt hakket av der under innstillingene til micen at den skal mutes eller noe....husker jeg hadde glemt det en gang, med påfølgende ekko. Men siden du ikke opplever ekko i andre spill så har du sikkert gjort det Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg tror det er ekko fordi noen bruker fraps. Kanskje det hjelper å be gruppen om å slutte. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Sørg for at windows lyden er satt til headphones. Jeg får ekko hvis jeg har på 5.1 surround settingsa Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 merkelig..du har selvsagt hakket av der under innstillingene til micen at den skal mutes eller noe....husker jeg hadde glemt det en gang, med påfølgende ekko. Ja, tror det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå