sTiAn** Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har et sett med Logitech data høytalere, og hvis man skrur lyden helt ned så får man inn en eller annen utenlandsk radio kanal...........? HVA SKJER?? Har ikke noe radio utstyr koblet til data'n.. Noen forslag? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Masse forsterkerutstyr som gjør dette. Er ikke helt inne i det tekniske rundt dette, men både pc-høyttalerne og gitarforsterkeren min tar inn radio av og til. Sikkert noen her som har bedre greie på fenomenet enn meg, dog. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jøss? Snodig. Har jeg aldri vært borti. Er ikke noe slik her ialfal Lenke til kommentar
robgar Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Leste en tråd her inne tidligere om noe tilsvarende. Da var det noen høytalere som tok inn russisk radio. Forklaring slik jeg husker den var at høytalerledningen tok imot radiobølgene og fungerte som en "antenne", pga dårlig skjerming. Dette er et merkelig fenomen, som er inntersant, men som jeg ikke har forklaringen på. Men når det er sagt så er jeg sikker på at det er noen her inne som hvet det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) jeg har tatt inn russisk radio på en sattelitthøyttaler som henger rett over senga... jøss om jeg hadde problemer med å finne utav de mystiske spøkelseslydene den natta Endret 2. mars 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå