TommyFM Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Vurderer å skaffe meg ny mobil, da min Nokia 6680 begynner å tulle seg mye, og jeg synes den er litt treg.. Liker symbian veldig godt, mest fordi det lages en del morsome programmer til symbian og fordi det er mulig å ha flere programmer oppe sammtidig, og så bytte mellom disse.. Mest bruker jeg Agile Messenger mye, og derfor vil jeg ha en telefon hvor jeg kan bruke en bra msn klient.. Men jeg synes symbian er tregt, hvertfall på de to mobilene jeg har hatt (6600 og 6680) Derfor lurer jeg på hvilke mobiler som nå er på markedet, som har bra dekning (er mye ute på sjøen da jeg jobber i Kystvakta), har muligheten for å bruke en god msn klient og ellers en bra telefon.. Har jo kommet så mange nye modeller, og mens jeg har vært i militæret har jeg ikke fått fulgt med.. Hadde vært fint med noen bra tips.. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har en Imate K-Jam og den er litt av en råtass. WLAN, heltastatur, miniSD minnekortinngang, Windows Mobile 5.0 m.m Den er litt stor, men til gjengjeld får jeg mye funksjoner. De er dog noe dyre da. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har en Imate K-Jam og den er litt av en råtass. WLAN, heltastatur, miniSD minnekortinngang, Windows Mobile 5.0 m.m Den er litt stor, men til gjengjeld får jeg mye funksjoner. De er dog noe dyre da. 5685286[/snapback] Tja, tror jeg vil gå for en "normal" mobil i første omgang.. ser for meg en veldig ripete skjerm når den ligger i lommen.. så skriver jeg veldig mye sms, som regel bare med tommelene, og kan tenke meg det er litt vanskelig med den.. Er vel lettere om den ligger på et bord eller noe.. noen andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå