ericandre Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 har bygd meg ny pc. a8n-sli 6600gt twinmos 1 gig (gammel venter på ny) 2x80gig 1xs-ata 250gig dvd brenner jeg satte i alle kontaktene og dobbeltsjekket alt. skrudde på maskinen, men ikke noe bilde? alle vifter går og jeg hører at hdd går. har prøvd med 2 andre skjermkort så det er ikke problemet. kan det vere en av støm kontaktene? det er 3 kontakter 24pin 4pin (2 gule 2 svarte) 4pin molex noen som vet hva problemet er? ganske irriterende. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvilken strømforsyning har du? Sjekk skjermkabelen. Sjekk plasséringen av minnebrikkene. Prøv clear cmos. Det gjør du ved å slå av pcen, ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen. Så start pcen og prøv igjen. Hvis du får skjermbilde, så gå inn i BIOS og velg "setup defaults". Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) sweex 500w med 20-24 pin adapter minnebrikkene står i hver sin blå port som beskrevet i manualen, skal prøve og resette hk'et. EDIT: restarte hk funket ikke, har også prøvd med 2 andre skjermer. kan det være hk? Endret 1. mars 2006 av ericandre Lenke til kommentar
D_H Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 plugget inn strømkontakt til skjermkorte da? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Står den SLI / ikke SLI-velgeren riktig vei? Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 har koblet inn skjermkortet. sli velgeren står på 2 kort som den skal. muligens hk?? Lenke til kommentar
D_H Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 hmm, kan være noe med RAM kanskje. Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 får de nye corsair brikkene i morgen så da tester jeg de. hvis det ikke funker så leverer jeg tilbake hk. brikkene funker på den andre pcen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå