Gå til innhold

Hardware.no: Er HW.no nede?

Anbefalte innlegg

Hei,

her er en liten oppdatering:

Vi har nå fått opp igjen det viktigste av Gamer.no og Hardware.no. Det kan fortsatt være mindre ting som mangler, men det vil vi ta hånd fortløpende. Det at noen har opplevd at tjenesten har vært borte, mens det har fungert bra for andre kan skyldes at vi har måttet restarte tjenestene mens vi har konfigurert oppsettet.

Foreløpig vet vi lite om hva som er årsaken til problemene, men serveren som kjørte Gamer.no og Hardware.no frem til i ettermiddag har slitt vanvittig med ytelse og stabilitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er forumet tullette på samme måten igjen... Gamer.no er også et kaos uten like og hardware.no har jeg ikke klart å komme inn på enda.. Satser på at serveren snart bør få gå av med pensjon?

Lenke til kommentar

Nå ja... Men ikke i stad skjønner du. Dessuten er det visst kun hw.no sitt forumskin som får problemer.

Hva blir følgende for serverne etter rampestrekene dems amund? :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Jeg hadde også litt problemer med å laste HW.no en stund, Firefox sa at den var ikke var tilgjengelig. Men det ser jo ut til at prisguiden er litt ruskete fortsatt. Uansett, Lykke til videre!

-MortenGj

Network Error...

Your requested host could not be reached. Click on the link below to retry.

http://hw.no/

EDIT: siste jeg så var at klokken ser ut til å gå en time feil. En time for sent.

Endret av MortenGj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...