amund Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei, her er en liten oppdatering: Vi har nå fått opp igjen det viktigste av Gamer.no og Hardware.no. Det kan fortsatt være mindre ting som mangler, men det vil vi ta hånd fortløpende. Det at noen har opplevd at tjenesten har vært borte, mens det har fungert bra for andre kan skyldes at vi har måttet restarte tjenestene mens vi har konfigurert oppsettet. Foreløpig vet vi lite om hva som er årsaken til problemene, men serveren som kjørte Gamer.no og Hardware.no frem til i ettermiddag har slitt vanvittig med ytelse og stabilitet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nå er forumet tullette på samme måten igjen... Gamer.no er også et kaos uten like og hardware.no har jeg ikke klart å komme inn på enda.. Satser på at serveren snart bør få gå av med pensjon? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hm, alt virker helt fint her.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Nå ja... Men ikke i stad skjønner du. Dessuten er det visst kun hw.no sitt forumskin som får problemer. Hva blir følgende for serverne etter rampestrekene dems amund? Endret 6. mars 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Er bra her også nå. Virker som det ble bra samtidig som jeg postet bildet mitt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Woho, nå har prisguiden streika ....der begynner hw.no å ta kvelden også.. Endret 6. mars 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jeg hadde også litt problemer med å laste HW.no en stund, Firefox sa at den var ikke var tilgjengelig. Men det ser jo ut til at prisguiden er litt ruskete fortsatt. Uansett, Lykke til videre! -MortenGj Network Error... Your requested host could not be reached. Click on the link below to retry. http://hw.no/ EDIT: siste jeg så var at klokken ser ut til å gå en time feil. En time for sent. Endret 6. mars 2006 av MortenGj Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hos meg er hw.no nede og hardware sitt skin virker ikke. På den positive siden så virker diskusjon.no sitt skin. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hadde nettopp problemer med å komme meg inn på HW.no og Gamer.no (ca 3 min siden). Lenke til kommentar
valentino Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg fikk nettopp MYSQL feil på forumet. ordnet seg i løpet av 5 minutter. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Opplevde at hw.no og gamer.no (de to jeg sjekket) var utilgjengelige for 5 min siden. Trodde jeg hadde skrevet feil, men dobbeltsjekket, og det var ingen skrivefeil i url'en. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja det var nede en liten stund, men det ser ut som det virker nå Lenke til kommentar
pej Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Den ene serveren vår fikk litt hikke. Problemet har nå blitt løst. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har dere gitt serveren deres damenavn ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har dere gitt serveren deres damenavn ? 5736222[/snapback] Det greske alfabetet er ikke damenavn nei http://www.physlink.com/Reference/GreekAlphabet.cfm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå