Nervetattoo Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg kommer ikke innbruker firefox har testa med IE og Opera 5685331[/snapback] Det er som sagt et serverproblem og sidene fungerer ikke for noen i hele verden Vi jobber på spreng med å få de opp igjen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Jeg kommer ikke innbruker firefox har testa med IE og Opera 5685331[/snapback] Gjort det samme her, og det samme skjer. Men vi skal overleve Og foresten, til dere guder der oppe som holder på med å fikse vår verden, er det noen nye artikler som har kommet? klør i fingra når jeg ikke får lest en artikkel med en gang Endret 1. mars 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg kommer ikke innbruker firefox har testa med IE og Opera 5685331[/snapback] Det er som sagt et serverproblem og sidene fungerer ikke for noen i hele verden Vi jobber på spreng med å få de opp igjen. 5685349[/snapback] TUSEN takk Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 kontrollpanelet mitt er på bærtur :-o Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Vi jobber på spreng med å få de opp igjen. 5685349[/snapback] Jeg antar at dere gjør alt dere kan for å løse problemene. Dette setter jeg svært stor pris på. Når det er sagt finner jeg det urovekkende at hardware.no og søstersider og diskusjon.no er de sidene jeg besøker som uten sammenligning har flest problemer. Man sitter jo tross alt med noe av den beste kompetansen i Norge (?) samt det desidert største nettverket for IT-kunnskap. Igjen: Dere gjør sikkert en flott jobb og vi setter pris på at dere prøver. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Dr.Ittsekk: Forruten eventuelle bilder som ikke kan lastes har ikke forumet vært påvirket av problemene. 5685121[/snapback] Dette gjelder ikke meg. Mistet muligheten til å lese på forumet 20 minutter etter mitt siste innlegg. Forumet kom tilbake for 7 minutter siden. Foruten problemer med hardware.no og søstersider samt forumet er det over to måneder siden jeg ikke kom inn på en eneste side på nettet. Legger ved skjermbilde av problemet. 5685149[/snapback] Ja, det er ganske irriterende hver gang jeg går inn på noe nytt, glemmer jeg at jeg må scrolle meg nedover for å kunne se innlegg og slikt og venter ofte i 10 sekunder hvor jeg bare ser på skjermen, før jeg plutselig kommer på at det er problemer... EDIT: Tok forresten en stund før jeg helt tilfeldig scrolla nedover, før det satt jeg bare å refreshet hvert femte minutt. Men jeg er sikker på at de gjør alt de kan og jeg takler situasjonen bra. TSP Endret 1. mars 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Nå skjedde i allefall noe positivt, kontrollpanelet er tilbake på plass sammen med det meste av menyer hardware.no lever igjen! Endret 1. mars 2006 av AmmO Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Nå skjedde i allefall noe positivt, kontrollpanelet er tilbake på plass sammen med det meste av menyer hardware.no lever igjen! 5685485[/snapback] Vil ikke si det.. hw.no svarer fortsatt ikke Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Ble litt skeptisk når jeg startet firefox og ikke fikk opp startsida (hw), trodde det var noe galt med linja vår igjen. Men ettersom de andre hadde nett så var det bare å prøve noe annet da edit: nå fungerte det igjen Endret 1. mars 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Bare hos meg ting ser sånn(bildet) ut? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja.... Hos meg er det helt fint. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Bare hos meg ting ser sånn(bildet) ut? 5685565[/snapback] Hvis du ser på den første siden av denne tråden er det flere som har det samme problemet. Det løses ved å velge et annet skin. For eksempel diskusjon.no sitt. Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) på "hw.no" står det bare velkommen edit virker nå Endret 1. mars 2006 av Jawohl Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Note: Som Amund og Findus sier, ting er litt fucked up nå. Jeg regner med de kommmer med tilbakemelding når ting funker som det skal Gutta gjør alt de kan. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Note: Som Amund og Findus sier, ting er litt fucked up nå. Jeg regner med de kommmer med tilbakemelding når ting funker som det skal Gutta gjør alt de kan. 5685632[/snapback] Synes alt virker bare bra jeg, og skjønner egentlig ikke hvorfor andre ikke får fram sidene da.. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Note: Som Amund og Findus sier, ting er litt fucked up nå. Jeg regner med de kommmer med tilbakemelding når ting funker som det skal Gutta gjør alt de kan. 5685632[/snapback] Synes alt virker bare bra jeg, og skjønner egentlig ikke hvorfor andre ikke får fram sidene da.. 5685672[/snapback] Ok, da er det vel bare en illusjon i mitt stakkars hode at det bare står "velkommen" når jeg går inn på gamer.no da... Men sålenge det fungerer hos deg så trenger vi vel ikke bekymre oss for noe... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Fikk først "Velkommen" på gamer.no, deretter helt dødt ved neste refresh. MY WORLD IS FALLING APART!! Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Etter endt arbeidsdag pleier jeg alltid å sitte foran hw.no mm og lese interessante ting og tang. Men i dag ble en dårlig dag Har dere forresten funnet ut noe om problemet? Angrep eller noe? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Nå funker Hw.no helt fint her.. men gamer.no er nede.. Edit: nå funker begge Endret 1. mars 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå