Gå til innhold

Hardware.no: Er HW.no nede?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

vi har vært nede noen minutter nå i kveld. En av våre databaseservere har hatt urovekkende mye å gjøre uten at vi helt har funnet årsaken til problemet. På grunn av dette har nettverkets sider vært utilgjengelig mye lengre enn vi ønsker. Vi beklager så mye, men håper nå at ting bedrer seg.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk: Forruten eventuelle bilder som ikke kan lastes har ikke forumet vært påvirket av problemene.

5685121[/snapback]

Dette gjelder ikke meg. Mistet muligheten til å lese på forumet 20 minutter etter mitt siste innlegg. Forumet kom tilbake for 7 minutter siden. Foruten problemer med hardware.no og søstersider samt forumet er det over to måneder siden jeg ikke kom inn på en eneste side på nettet.

Legger ved skjermbilde av problemet.

post-64782-1141241942_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet som Dr.Ittsekk har lagt ut bilde av. Selve trådene i forumet og alt som skal være i samme ruten er forskjøvet ned. Verktøylinjen oppe er ikke lastet hos meg heller.

Jeg får heller ikke lastet forsiden av hw.no. Når jeg prøver kommer jeg hit:

post-36441-1141243154_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Når det gjelder problemet på forumet, så løste dette seg hos meg, ved å velge et annet skin enn Hardware.no.

Funker fint med diskusjon.no skinet ihvertfall :)

Fikk også samme side som de andre på hardware.no, men nå kommer det beskjed om at det er problemer med lasting av siden,.

Lenke til kommentar

Ny runde med serverproblemer. Vi jobber på spreng med å løse dem.

Hardware.no og Gamer.no er rammet i øyeblikket. Så i mellomtiden må dere klare dere med Amobil, Akam, HWB eller Programmer.no. Forumet fungerer best med diskusjon.no-skin nå.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Ny runde med serverproblemer. Vi jobber på spreng med å løse dem.

Hardware.no og Gamer.no er rammet i øyeblikket. Så i mellomtiden må dere klare dere med Amobil, Akam, HWB eller Programmer.no. Forumet fungerer best med diskusjon.no-skin nå.

Mvh,

Amund

5685273[/snapback]

Ok, vi klarer oss :) Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...