dinosauren Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg skal få ny mobil med chess abonoment. Frafør har jeg young talk hos netcom med en del penger på. Visst jeg slutter med young talk beholder jeg de pengene jeg har eller forsvinner de slik at jeg må kjøpe et kontantkort? Hva er best for meg å gjøre med det gamle abonomentet? Hilsen en fortvilet gutt Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg skal få ny mobil med chess abonoment. Frafør har jeg young talk hos netcom med en del penger på. Visst jeg slutter med young talk beholder jeg de pengene jeg har eller forsvinner de slik at jeg må kjøpe et kontantkort? Hva er best for meg å gjøre med det gamle abonomentet? Hilsen en fortvilet gutt 5684693[/snapback] Vet ikke om dette er mulig med yt, mn har sjøl gjort det før. Sjekk ut om du kan fylle opp andre abbonomang (er mulig) men om du kan betale med pengene som er på kortet. Vis du skjønner, da overfører du egentlig bare pengene over Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 kommer an på bruken din, men det er null stress å gjøre det om til f.eks. et kontantkort, eller et smarttalk (da får du mer igjen for penga). hvis det er penger du har tjent opp utenfor bindingstid kan du også få det ubetalt. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvis du skal skifte fra Netcom til Chess får du ikke beholde pengene. Du må nok skifte til et annet Netcom-abonnement hvis du vil få trekt i fra de pengene fra regningen. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Kan jeg få pengene utbetalt eller noe? Eller er det bare best for meg å bruke pengene på mobilen som en gris?? Hvis jeg sier opp abonomentet mitt (young talk) vil jeg forsatt ha pengene som jeg hadde før jeg sa det opp. Slik at når jeg vil ha mer penger så bare kjøper jeg kontantkort? (tenker på å da gi de pengene til min bror) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Tråden er feilpostet og blir flyttet til en mer egnet kategori- Lenke til kommentar
eikum Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 enkleste er vell å bare skaffe deg ett nytt nummer! Så tar du vare på det gamle så sjekker du den et par ganger i uken/mnd! Det er slik jeg gjør det hvertfall! Men du får ikke pengene øverført til chess, og heller ikke utbetalt noe av NetCom.. Så enkelt er det ;D Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 enkleste er vell å bare skaffe deg ett nytt nummer! Så tar du vare på det gamle så sjekker du den et par ganger i uken/mnd! Det er slik jeg gjør det hvertfall!Men du får ikke pengene øverført til chess, og heller ikke utbetalt noe av NetCom.. Så enkelt er det ;D 5691066[/snapback] Problemet med youngtalk, 200 kroner fast i måneden Bortkasta penger.. Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Du får utbetalt det du har fått påfylt etter bindingstiden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du trenger kun et emne. Post nye spørsmål i din originale tråd dersom du lurer på noe. De to minste trådene er overflødige og er herved stengt. Vær vennlig å hold deg til en tråd neste gang - advarsler kan bli utdelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg