Gå til innhold

Vil ikke ha young talk lenger!

Anbefalte innlegg

Jeg skal få ny mobil med chess abonoment. Frafør har jeg young talk hos netcom med en del penger på. Visst jeg slutter med young talk beholder jeg de pengene jeg har eller forsvinner de slik at jeg må kjøpe et kontantkort?

Hva er best for meg å gjøre med det gamle abonomentet?

Hilsen en fortvilet gutt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal få ny mobil med chess abonoment. Frafør har jeg young talk hos netcom med en del penger på. Visst jeg slutter med young talk beholder jeg de pengene jeg har eller forsvinner de slik at jeg må kjøpe et kontantkort?

Hva er best for meg å gjøre med det gamle abonomentet?

Hilsen en fortvilet gutt

5684693[/snapback]

Vet ikke om dette er mulig med yt, mn har sjøl gjort det før. Sjekk ut om du kan fylle opp andre abbonomang (er mulig) men om du kan betale med pengene som er på kortet. Vis du skjønner, da overfører du egentlig bare pengene over :)

Lenke til kommentar

Kan jeg få pengene utbetalt eller noe?

Eller er det bare best for meg å bruke pengene på mobilen som en gris??

Hvis jeg sier opp abonomentet mitt (young talk) vil jeg forsatt ha pengene som jeg hadde før jeg sa det opp. Slik at når jeg vil ha mer penger så bare kjøper jeg kontantkort? (tenker på å da gi de pengene til min bror)

Lenke til kommentar

enkleste er vell å bare skaffe deg ett nytt nummer! Så tar du vare på det gamle så sjekker du den et par ganger i uken/mnd! Det er slik jeg gjør det hvertfall!

Men du får ikke pengene øverført til chess, og heller ikke utbetalt noe av NetCom.. Så enkelt er det ;D

Lenke til kommentar
enkleste er vell å bare skaffe deg ett nytt nummer! Så tar du vare på det gamle så sjekker du den et par ganger i uken/mnd! Det er slik jeg gjør det hvertfall!

Men du får ikke pengene øverført til chess, og heller ikke utbetalt noe av NetCom.. Så enkelt er det ;D

5691066[/snapback]

Problemet med youngtalk, 200 kroner fast i måneden ;) Bortkasta penger..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...