dinosauren Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har tenkt å kjøpe meg nokia n70. Lurer på hvor mye minne den kommer med og hvor mye minne kan utvides?? Hvordan er det med musikkfilene når de lagres. Er det en slik fin innredning som på ipod, at det går etter album,artister osv. Eller er det slik at du lagrer masse sanger og så må du bla ned til den du skal ha? Er det god lydkvalitet? Kan en slik mobil erstatte en 256mn mp3 spiller. Erøreproppene du får med gode?? Litt mange spørsmål men jaja! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei Har bare hørt at den kun støtter et 512 mb kort,men det kan jeg ikke bekrefte,det finnes 1gb kort og.Det følger med et 64mb kort. Sangene lagres automatisk i album,artister og de er også sånn de ligger slik at du bla gjennom de. jeg synes lyden er ganske bra,men likte ikke helt de proppene som fulgte med,da ledningene er så stive og vonde. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Er det mulig å bytte til sine egne ørepropper eller headsett?? Lenke til kommentar
japasu Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Er det mulig å bytte til sine egne ørepropper eller headsett?? 5686203[/snapback] Ja, med et adapter... Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei jeg prøvde et adapter kjøpt på Ebay,men det var dårlig lyd,spilte veldig lavt Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Øreproppene som følger med er helt elendige. Altfor store... Men som sagt, så går det nok med en adapter. Kjøp nokia Music Kit eller hva det heter.. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Øreproppene som følger med er helt elendige. Altfor store... Men som sagt, så går det nok med en adapter. Kjøp nokia Music Kit eller hva det heter.. 5708393[/snapback] Hei Ved bruk av Nokia Music Kit så får man ikke skiftet mellom musikk og innkommende samtaler.Må ta av headsett ved innkommende anrop Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Adapteret AD-46 klarer det Men jeg finnner ikke noe sted å kjøpe det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå