And.rs Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 http://www.spillarkivet.no/nyhet.php?nid=293&type=news Mulig dette er gammelt nytt, men velger å poste det fordet... Microsoft skal oppdatere marchetplace blandt annet og vil tilføye mye nytt. Blandt annet skal man kunne gjøre andre ting (som å spille) mens man laster ned demoer og videoer... Dette er noe jeg har ventet på angående kilden vet jeg ikke om den er til å stole på, men kansje noen andre som kjenner siden bedre enn meg? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Blandt annet skal man kunne gjøre andre ting (som å spille) mens man laster ned demoer og videoer... 5684424[/snapback] Dette er noe jeg har savnet Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 ... oppdateringen har kommet for lengst. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 nei dette er en annen oppdatering Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Det er en spekulerende artikkel, Publisert: 28. januar 2006, kl. 11:19 av Christian Hvidsten. Den har kommet. Endret 1. mars 2006 av MattMan Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det er en spekulerende artikkel, Publisert: 28. januar 2006, kl. 11:19 av Christian Hvidsten.Den har kommet. 5684658[/snapback] Nei dette er en ANNEN oppdatering! Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det er en spekulerende artikkel, Publisert: 28. januar 2006, kl. 11:19 av Christian Hvidsten.Den har kommet. 5684658[/snapback] Nei dette er en ANNEN oppdatering! 5684998[/snapback] Mattman har rett. Det kommer selvfølgelig andre oppdateringer. Men det er ikke dette artikkelen handler om. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) *klasker panne* Hva snakker du om? En ANNEN oppdatering? Dette er jo den gamle, og du har fortsatt ikke kommet med ETT gyldig argument hvorfor dette ikke er den vi lastet ned for noen uker siden. Endret 1. mars 2006 av MattMan Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 "Last ned i bakgrunnen Oppdateringen skal ikke bare fikse problemer, den vil også gi brukerne noen nye funksjoner. Nå kan du endelig få lov til å gjøre andre ting mens du laster ned fra Xbox Live Marketplace. Dette er noe vi har sett frem til lenge. Nå slipper man å vente 3-4 timer mens nedlastningen pågår." Dette er vel bevis nok på at vi ennå ikke har fått denne oppdateringen Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 ja tror ikke denne oppdateringen har kommet. Den forrige fikset vel bare et par problemer, men hadde ikke noe tydelige endringer... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) det http://www.spillarkivet.no/nyhet.php?nid=293&type=news skriver om er den updaten alle trudde skulle kommme! men det skjedde ikke, kom bare en "light" update . men multitasking og web cam støtte kommer snart ja. Endret 1. mars 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja det at man MÅ sitte å kope på nedlastingen er litt surt, blir godt å få fjernet den idiotien ihvertfall Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 ja tror ikke denne oppdateringen har kommet. Den forrige fikset vel bare et par problemer, men hadde ikke noe tydelige endringer... 5685606[/snapback] Multiplayer glitchen på cod2 Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Ny oppdatering kommet http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...ticle573587.ece Liten men den er grei å ha... Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Kan ikke si jeg har merket noe... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Kan ikke si jeg har merket noe... 5687734[/snapback] Sjekket jeg også, og så ikke noejeg heller... rart! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) snakk om feil sitering fra nettavisen da! det er på xbox.com det står poengsummen Sendte personen som skrev det en mail om tabben :!: Endret 2. mars 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 jaja sånn går det når folk som kansje ikke har så peiling skriver om noe noen andre burde skrevet om. Men tilbake igjen til Oppdateringer. Microsoft har hittil bare lansert en oppdatering. Denne oppdateringen fjernet som sagt små barnefeil ved konsollen. Dette innebærer lagg og "svart skjerm" fiks. Noen andre ting som softwarefeiler ble også fikset på men ingen andre ting. Det er her den originale patchen alle har snakket om kommer inn. Den pachen er det som skal gjøre det mulig å gjøre andre ting mens man laster ned "content" fra Xbox Live Marketplace og at du blant annet får de atcheavmentsa du ikke har fått (dette har iritert meg noe jæ***** når jeg selv har dette problemet.). Webkamera og noen andre ting skal også fikses men denne pachen er fortsatt bare på "tegnebrettet" eller utviklingsstadiet. Tipper denne patchen vil komme kansje i denne måneden eller kansje om 2-3 måneder. Dette er bare ren jetting som kansje en heldig fjott klarer å svare på men det er bare å vente. Håper dette løste opp i noen diskusjoner om hvilken patch som har kommet og hvilken patch som kommer. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Man kan ikke ihvertfall ennå ikke gjøre andre ting på konsollen når man laster ned noe. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Man kan ikke ihvertfall ennå ikke gjøre andre ting på konsollen når man laster ned noe. 5692335[/snapback] Patchen som kom i går er kun forberedelser for fremtidige oppdateringer. Dr Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå