Gå til innhold

Xbox live update


And.rs

Anbefalte innlegg

http://www.spillarkivet.no/nyhet.php?nid=293&type=news

 

Mulig dette er gammelt nytt, men velger å poste det fordet... Microsoft skal oppdatere marchetplace blandt annet og vil tilføye mye nytt. Blandt annet skal man kunne gjøre andre ting (som å spille) mens man laster ned demoer og videoer...

 

Dette er noe jeg har ventet på:)

 

angående kilden vet jeg ikke om den er til å stole på, men kansje noen andre som kjenner siden bedre enn meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en spekulerende artikkel, Publisert: 28. januar 2006, kl. 11:19 av Christian Hvidsten.

Den har kommet. :)

5684658[/snapback]

 

 

Nei dette er en ANNEN oppdatering!

5684998[/snapback]

 

Mattman har rett.

 

Det kommer selvfølgelig andre oppdateringer. Men det er ikke dette artikkelen handler om.

Lenke til kommentar

"Last ned i bakgrunnen

Oppdateringen skal ikke bare fikse problemer, den vil også gi brukerne noen nye funksjoner. Nå kan du endelig få lov til å gjøre andre ting mens du laster ned fra Xbox Live Marketplace. Dette er noe vi har sett frem til lenge. Nå slipper man å vente 3-4 timer mens nedlastningen pågår."

 

Dette er vel bevis nok på at vi ennå ikke har fått denne oppdateringen

Lenke til kommentar

jaja sånn går det når folk som kansje ikke har så peiling skriver om noe noen andre burde skrevet om. Men tilbake igjen til Oppdateringer. Microsoft har hittil bare lansert en oppdatering. Denne oppdateringen fjernet som sagt små barnefeil ved konsollen. Dette innebærer lagg og "svart skjerm" fiks. Noen andre ting som softwarefeiler ble også fikset på men ingen andre ting.

Det er her den originale patchen alle har snakket om kommer inn. Den pachen er det som skal gjøre det mulig å gjøre andre ting mens man laster ned "content" fra Xbox Live Marketplace og at du blant annet får de atcheavmentsa du ikke har fått (dette har iritert meg noe jæ***** når jeg selv har dette problemet.). Webkamera og noen andre ting skal også fikses men denne pachen er fortsatt bare på "tegnebrettet" eller utviklingsstadiet. Tipper denne patchen vil komme kansje i denne måneden eller kansje om 2-3 måneder. Dette er bare ren jetting som kansje en heldig fjott klarer å svare på men det er bare å vente. ;) Håper dette løste opp i noen diskusjoner om hvilken patch som har kommet og hvilken patch som kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...