MindTooth Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Burnout Revenge går Gull! Xboxic, 01/02/2006 Ifølge IGN har nå Burnout Revenge blitt annonsert gull av EA Games. Spillet er kodet ferdig og er klar til masseprodusjon. Med den nye versjonen for Xbox 360. Så er det muligheter for å laste ned mere over Live! og laste ned replays. Du kan også nå se hvordan dine venner klarer seg, og du kan sammenligne med deg selv. Utvikler Criterion har laget om kartene, så de skulle få støtte for den styrken som ligger i en Xbox 360, tilogmed kræsjene og bombene er noe av det beste hittil som også gir mulighet for å ødelegge bilene totalt. Kilde: http://www.xboxic.com/news/310 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Unner alle med 360 dette spillet!! Har både den og forgjengeren på vanlig Xbox. Er et virkelig morsomt spill, og gleder meg til å se hvordan dette tar seg ut på 360 Løp og kjøp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Gleder meg. Altfor mange gode spill som kommer i mars og utover våren... nesten for mange Lenke til kommentar
eternal Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 "går gull". hva er det for et sykt uttrykk? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) "går gull". hva er det for et sykt uttrykk? 5685756[/snapback] Det er et helt innarbeidet uttrykk innen spillbransjen og for spillinteresserte. Så sykt er det ikke. Betyr at at all koding er over, all betatesting er over, fiks finito ferdig - og masseproduseringen av CD'er starter - hvilket betyr at spillet rimelig snart befinner seg i butikkene. Er et spill annonsert som "goes gold" e.l. så slipper man å spekulere i videre utsettelser osv... Dr Peedee EDIT: GRAW (Ghost Recon Advanced Warfighter - veit noen kommer til å spørre om hva GRAW er også) til Xbox 360 har også "gått gull" i dag! Kilde: syncgaming.com Også en god nyhet. Endret 1. mars 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Blir digg med Burnout Revenge til xbox 360! Gleder meg veldig mye til dette spesielt til Demoen, så viss den er bra da blir det spill kjøp Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 dette blir nok det første spillet jeg kjøper etter de jeg kjøpte på release... som var pgr3 og kameo. Lenke til kommentar
kjetisu Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Gleder meg. Altfor mange gode spill som kommer i mars og utover våren... nesten for mange 5685705[/snapback] Nei det er ikke for mange spill som kommer, det er bare pengene som ikke strekker til til å kjøpe alle dem heftige og råe spillene som kommer. (heldigvis har jeg bursdag midt i mars ) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 eg og har bursdag, den 12 mars faktisk. Så da blir det penger til spill! Burnout Revenge!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå