Kenny Bones Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Learn to Fly er sinnsykt digg! Dritgode skuespillere hele gjengen! Men den desidert beste musikkvideoen må nok være Peter Gabriel med Sledgehammer. Den ble vistnok kåret til århundrets beste musikkvideo eller noe sånt. På grunn av at det er så sykt avansert og tok så lang tid å lage. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Hvilke sanger har Tool video til? Har bare sett Sober, Prison sex, Aenima og Schism tror jeg.. Liker Schism best av dem hvertfall Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 De har i allefall video til Parabola og Stinkfist. Min personlige favoritt er Parabola. =D Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 De har i allefall video til Parabola og Stinkfist. Min personlige favoritt er Parabola. =D Sweet! Syns Parabol/Parabola er noe av det beste deres! <333 Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 En musikkvideo jeg liker veldig godt er Røyksopp - Remind Me Idêen bak den er helt rå Enig! Og kanskje Take on me med A-Ha! Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Fatboy Slim - Right Here, Right Now Röyksopp - Eple Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Har aldri sett noen Tool videoer (Ja, det skal gjøres noe med.) Men Foo Fighters - Learn To Fly er genial! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Har aldri sett noen Tool videoer (Ja, det skal gjøres noe med.) Men Foo Fighters - Learn To Fly er genial! Tool har geniale videoer. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Har aldri sett noen Tool videoer (Ja, det skal gjøres noe med.) Men Foo Fighters - Learn To Fly er genial! Tool har geniale videoer. Syke videoer, rett og slett xD Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Har sett Schism nå, utrolig fet! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Rammstein har mange fete. Og Armand Van Helden - My my my Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Den aller beste: a-ha: The Sun always shines on TV! En av de beste pop-låter noensinne, og utrolig kul og original video, med tegneserie-effekter. Ellers synes jeg "Sledgehammer" med Peter Gabriel er skikkelig kul, både låta og videoen, og "Money for nothing" med Dire Straits. Begge disse har innslag av primitiv datagrafikk, og kult bruk av lys. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 http://www.disco80.ru/playlists/59.asx åpne linken i WMP Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Har aldri sett noen Tool videoer (Ja, det skal gjøres noe med.) Men Foo Fighters - Learn To Fly er genial! Tool har geniale videoer. Alle sier de har geniale videoer.. hva mener du er så genialt med den? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Daniel Powter - Bad Day... Enkle grunnen er fordi jeg digger Samaire Armstrong (skuespillerinnen), tegning og kles-stilen til han fyren. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Siden jeg akkurat postet om disse i et annet forum Alamaailman Vasarat - Kebab tai henki! I hvertfall den beste musikkvideoen jeg noensinne har sett. Endret 14. juli 2005 av TAAB Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Alle sier de har geniale videoer.. hva mener du er så genialt med den? Tihi. I motsetning til andre band (de fleste ), har Tool veldig kreative videoer. De har en slags handling i videoene. Kanskje vanskelig å skjønne den handlingen, men er verdt å prøve. De er veldig bra redigert, de passer musikken veldig bra. Jeg liker de siden de står i stil til musikken og at de er gode å se på, komplekse saker som diverse menneske-lignende saker og diverse, og vel-redigerte. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 Alle sier de har geniale videoer.. hva mener du er så genialt med den? Tihi. I motsetning til andre band (de fleste ), har Tool veldig kreative videoer. De har en slags handling i videoene. Kanskje vanskelig å skjønne den handlingen, men er verdt å prøve. De er veldig bra redigert, de passer musikken veldig bra. Jeg liker de siden de står i stil til musikken og at de er gode å se på, komplekse saker som diverse menneske-lignende saker og diverse, og vel-redigerte. Men genialt? Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 KoRn - Thoughtless.. Når fyren spyr på alle på slutten av videoen.. Genialt! Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Mange bra videoer, men en troner høyest og alene! Beastie Boys - Sabotage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå