tjalla Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Weezer - Buddy Holly Pearl Jam - Jeremy Alice In Chains - Rooster Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Synes Weapon of Choice-videoen fra samme gruppe, med Christopher Walken som danser rundt er genial også. ja, den er morsom Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Helt klart! Forresten, Fatboy Slim er en mann, ikke en gruppe. Off-topic: Ja, visste egentlig det. Men jeg omtaler flere forskjellige enkeltpersoner med artistnavn som "gruppe" også jeg da, uten å tenke meg om. En gang i tiden trodde jeg at "Pink Floyd" var en artist, og ikke en gruppe... har nok skjedd noe krøll i hodet mitt i forbindelse med det On-Topic: Vet du foresten om flere bra musikkvideoer fra den mannen? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Hehe, fort gjort, kjenner til slike fenomener. Push the tempo (ellerhvaden heter) er helt rå. Holdte på å le meg ihjel, kanskje like bra som de vi allerede har nevnt. Kommer naturligvis ikke på noen flere akkurat nå, men jeg har sett flere utrolig bra videoer fra denne karen. Kan redigere denne hvis jeg kommer på flere etterhvert. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Jøss, dobbeltpost jo... Endret 2. juli 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Keane - Bedshaped er ganske bra Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Prodigy - smack my bitch up Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Prodigy - smack my bitch up Et meget godt stykke musikkvideo. Jonas Åkerlund er helt genial. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Manowar - I Believe Lenke til kommentar
Lemmywinks Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Ravi & Djløv - e-ore. syns den er litt fin Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Ravi & Djløv - e-ore. syns den er litt fin Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Metallica - The Unforgiven II Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Ravi & Djløv - e-ore. syns den er litt fin Morsom video, men langt fra den beste noensinne synes nå jeg. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 de fleste av maiden, i mitt syn skal videor væræ sånn, live opptakk og krigs klipp Lenke til kommentar
Lemmywinks Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 de fleste av maiden, i mitt syn skal videor væræ sånn, live opptakk og krigs klipp Live opptak er fine ting, men krigsting kan dem droppe. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Prodigy - smack my bitch up Metallica - Unforgiven Trivium - Like Light To The Flies(bare digger den, er ikke så bra egentlig) Endret 3. juli 2005 av EskildO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 En musikkvideo jeg liker veldig godt er Røyksopp - Remind Me Idêen bak den er helt rå Lenke til kommentar
€THA Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Keane - Bedshaped er ganske bra Bedshaped i mine øyner er ganske skummel. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Queens of the stoneage: Go with the flow Foo FIghters: Learn to fly Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 - Dimmu Borgir - Progenies of the great apocalypse Den er bare latterlig teit og mislykket.. Synes den er utrolig fet, jeg... skal si meg enig der.. alle dimmu videoene er bra <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå