Jernlov Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 og, siden kameratene mine har band som de har mekka musikk video til må jeg legge med den.Abnormal - Black Flames Hadde skjønt det om det var Cola.. da hadde jeg sotti meg ned på knea her på gulvet selv. men fanta exotic Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Beastie Boys - Sabotage Er det den når de er "FBI-agenter"? :!: Ja. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Eric Prydz - Call On Me så klart! Lenke til kommentar
si_men Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Eric Prydz - Call On Me så klart! litt old, men fortsatt en knall video disse er også noen favoritter: * Metallica - One * Gorilaz - Feel good inc. * N.E.R.D - She wants to move Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Alle Tool videoene er geniale Go Adam Jones. Beastie boys med Sabotage er genialt morsom. Radiohead med Paranoid Android og Moby med Why Does My Heart Feel So Bad er også klassikere. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Eric Prydz - Call On Me så klart! Helt enig! Ingen musikkvideo er bedre enn den. Fikk hakaslep første gang jeg såg den. Ellers har Moby, Radiohead og A-Ha en del stilige videoer. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Teddybears SHTML - Rock'n'Roll High School ... er ikke den ganske tøff da? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Prydz-videoen er heller tvilsom, spesielt med tanke på at Groove Armada gjorde denne typen video mye bedre med I See You Baby (den kunne man i alle fall trekke på smilebåndet av). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Busted - What I go 2 school 4 Einstuerzende Neubauten - Leztes Biest Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Uforståelig at Queens of the Stone Age - Go with the flow ikke er nevnt. Uten tvil genial! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Slenger meg på Michael Jackson - Thriller Utrolig bra og skummel. Husker første gang jeg så den fikk jeg frysninger nedover ryggen. Eric Prydz - Call On Me - Men bare fordi det er fine damer med Vet ikke om det er andre som liker den, men jeg falt litt for videoen av Korn - Here To Stay Lenke til kommentar
si_men Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Vet ikke om det er andre som liker den, men jeg falt litt for videoen av Korn - Here To Stay Den er drit fet den da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Apropos KoRn, "Freak on a leash"-videoen er knall. =) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Mongo FuRY Skrevet 02/07/2005 : 13:57 Uforståelig at Queens of the Stone Age - Go with the flow ikke er nevnt. Uten tvil genial! Er det den hvor de står bakpå lasteplanet på en pickup og speller? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Veit ikke helt hvorfor jeg likern så godt, men jeg digger musikkvideon til Carpark North - Human Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 her er det ikke tvil. Dimmu Borgir - The Prognesis of the Great Appocalypse, er den beste. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Fatboy Slim - Praise You. Genial låt, genial video. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Michael Jackson - Smooth Criminal Michael Jackson - Thriller Helt geniale begge to. Blir ikke bedre! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Fatboy Slim - Praise You. Genial låt, genial video. Synes Weapon of Choice-videoen fra samme gruppe, med Christopher Walken som danser rundt er genial også. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Synes Weapon of Choice-videoen fra samme gruppe, med Christopher Walken som danser rundt er genial også. Helt klart! Forresten, Fatboy Slim er en mann, ikke en gruppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå