fargoth Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Finntroll - Trollhammaren Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 - Dimmu Borgir - Progenies of the great apocalypse Den er bare latterlig teit og mislykket.. jeg synes at disse er bra: - Pink Floyd - Brain Damage - Metallica - Nothing Else Matters - Pink Floyd - Money - 2pac - Changes - 2pac - California Love - Rammstein - Du hast - Hele Pink Floyd live in Pompeii - Nirvana - Smells Like teen spirit Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Dire Straits - Brothers In Arms Den er flott, liksom masse sånn tegne støy også plutselig så blir det tegnet soldater som løper ut osv osv. vakkert. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Vanskelig å sette en som best, som vanlig. Men noen av de jeg syns er kulest er: Godsmack - keep away Cradle of Filth - Babylon A.D Slipknot - Vermilion pt1 og pt2 System of a down - Sugar Kittie - Charlotte og, siden kameratene mine har band som de har mekka musikk video til må jeg legge med den. Abnormal - Black Flames Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Denne var vanskelig.. men kan si det samme som nettopp har blitt sagt.. Alle Tool videoene er uslåelige! Men vil anbefale folk å sjekke ut: Cult Of Luna - Leave Me Here, som er en utrolig bra gjennomført video! Opeth - Windowpane Dire Straits - Brother In Arms Finst sikkert masse mer, men kommer ikke på noe mer nå.. men etter å ha sett på svisj å sett videoen til Carpark North - Human så vil jeg si at den har potensiale den også Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har aldri skjønt babylon AD videon :S Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Dire Straits - Brother In Arms Gorillaz sine.... Paperboys - Wiggle It =P Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Zebrahead - Playmate Of The Year Rammstein - Keine Lust er ganske så kul spør du meg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Rammstein - Keine Lust er ganske så kul spør du meg. mhm Endret 30. juni 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Tool videoer. Definitivt. Støttes. Særlig Parabola. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Zebrahead - Playmate Of The Year Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Tool videoer. Definitivt. Støttes. Særlig Parabola. Den er tøff. Schism er også tøff. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Cult Of Luna - Leave Me Here Enig! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 - Dimmu Borgir - Progenies of the great apocalypse Den er bare latterlig teit og mislykket.. Du om det, jeg for min del synes at Nirvana - Smells like teen spirit er en søppelvideo av dimensjoner. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 - Dimmu Borgir - Progenies of the great apocalypse Den er bare latterlig teit og mislykket.. Du om det, jeg for min del synes at Nirvana - Smells like teen spirit er en søppelvideo av dimensjoner. Øyh! Her snakker vi on Favoritter, ikke om de vi hater. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 - Dimmu Borgir - Progenies of the great apocalypse Den er bare latterlig teit og mislykket.. Synes den er utrolig fet, jeg... Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Beastie Boys - Sabotage Er det den når de er "FBI-agenter"? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå