Venerable Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) -Aphex Twin - Windowlicker -Aphex Twin - Come to Daddy Begge er laget av den utrolige Chris Cunningham. Den syke verdenen som han har inni hodet sitt er helt vanvittig. Det finnes rett og slett ingenting liknende. Når man hører musikken til Aphex Twin så er det ikke akkurat slik man forventer at musikkvideoene kommer til å være. Men så går det ikke ann å forvente noe slik heller, fordi den er som sagt helt absurd. Egentlig er verdenen som Cunningham har oppfunnet den eneste som kan rettferdiggjøre musikken. Begge stilene er omtrent så orginale som det går ann. Absurde og surrealistiske greier pleier ikke å funke for meg i langfilmer, men jeg digger det i kortfilmer og i musikkvideoer. Her har Chris Cunningham klart å lage noe skikkelig freaky greier. -Cradle of Filth - From the Cradle to Enslave Denne har også veldig mye fett. Problemet er de småscenene inni mellom som ligner mer på hjemmelaget skrekkfilmer enn en musikkvideo. Resten er som sagt svært spennende. Endret 11. november 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 . Knall sang, knall video. Radiohead - Pyramid Song. Har alltid har sansen for både sangen og videoen.. Radiohead - Just er også en slik. Veldig spennende video. Småfascinerende. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Ottorpedo - Hater "September When" Edit: Fantastisk sang også, de som ikke liker dette må ta seg en bolle eller en hel kake. Endret 11. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Adam Sandler-Red hooded sweatshirt. Lenke til kommentar
-RivjerN- Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Høømm... Synes Dani California er bra, gøy å sitte og gjette hvilken artist som er hvilken osv... Morsom ide.. Thriller er jo en klassiker, forelsket meg i den første gang jeg så den.. =) vakker.. Ellers er steady as she goes - the raconteurs en favoritt for øyeblikket..=) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 helt klart Californication med Red Hot Chili Peppers. Det beste jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Så den en gang for mange år siden, og det var liksom ett eller annet med den. Vet ikke om jeg tar sjansen på å se den igjen. Jeg husker sikkert videoen som mye bedre enn den egentlig er. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Helt uten tvil denne her. Genial musikkvideo. Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Kate Bush - Cloudbusting Den handler om en eldre mann med professor/oppfinner-utseende og en ung kvinne som er på en topp og tester ut en svær regnmaskin. De prøver å få det til å regne, men politiet kommer og arresterer mannen. Damen er igjen på toppen med maskinen. Mens politiet kjører ham bort, begynner det å regne. Mannen blir sjeleglad, snur seg i bilen og jubler med seg selv. Svært bra musikkvideo. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=qO8zr31R0c8 Endret 12. november 2006 av Toxon Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Selvom jeg ikke liker Slipknot, så syntes jeg videoen til Vermilion pt. 2 er kjempefin. Denne. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 The one and only: Nine Inch Nails - Closer Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Electronic Supersonic er ganske tøffest. Her! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Pharcyde- Drop Takk til whoever som tipset meg om denne , trenger ikke like hip-hop for å digge denne videoen. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Fatboy Slim - Weapon of Choice Herlige C. Walken! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ingen tvil. Pharcyde- Drop Takk til whoever som tipset meg om denne , trenger ikke like hip-hop for å digge denne videoen. 7270712[/snapback] Vill musikkvideo! Kan ikke ha vært lett å synkronisere alt det. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Fatboy Slim - Weapon of Choice Herlige C. Walken! 7270764[/snapback] Ja den er konge! Sabotage - Beastie Boys er også finfin . Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Alice cooper - Poison Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg liker ikke musikkvideoer, sånn generelt, liker å lage mine egene bilder når jeg hører musikk. Men jeg liker musikkvideoen til Buckethead - We Are One, den er meget morsom Men vist jeg skulle ta musikkvideoer, litt mer bokstavlig, ville jeg sagt Pink Floyd - Live At Pompeii, den er rett og slett fantastisk. Men det er nok ikke slike musikkvideoer du tenkte på her Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Immortal - Blashyrkh (Mighty Ravendark) Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ottorpedo - Hater "September When" Edit: Fantastisk sang også, de som ikke liker dette må ta seg en bolle eller en hel kake. 7261618[/snapback] Hehe, jeg lo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå