Purify Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Beastie Boys - Sabotage. Støtter den. Lenke til kommentar
Zhor Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Prodigy - Smack my bitch up Selfølgelig! Genial! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Muppet Show - Mahnahmahna Lenke til kommentar
kag Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg synes musikkvideoen til Clint Eastwood (Gorillaz) er den beste. Dog, det er sjeldent jeg ser en musikkvideo. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Outkast - Bombs over baghdad N.E.R.D.S - Lapdance Basement jaxx - Where's your head at Sikkert flere men orker ikke å tenke mer. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Vanilla Ice - Ice ice baby The White strips - Fell in love with a girl Fat boy slim - Praise you Röyksopp - Sparks Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Radiohead har mange fine. Lenke til kommentar
sete Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 aha - Take On Me Har vært fascinert av denne musikkvideoen siden jeg så den da jeg var bitteliten Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) aha - Take On Me Har vært fascinert av denne musikkvideoen siden jeg så den da jeg var bitteliten Den er fancy ja... Fatboy Slim - Den med Chris Walken edit: Weapon of Choice het den Endret 18. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ler godt av Foo Fighters - Learn To Fly Dave Grohl Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ler godt av Foo Fighters - Learn To Fly Dave Grohl jepp, den er drit bra *se på nå* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kuleste: Tenacious D - Tribute La meg få slenge på Tenacious D - Fuck Her Gently Lenke til kommentar
loketing Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Beastie Boys - Sabotage. mhm! er også veldig stor fan av tool.. men jeg synes lok sin "lok står när dom andra faller" er meget kool och fresh. og den av fatboy slim der de sprenger ting. veldig svak for eksplosjoner og pyro og sånn.. Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hva er den kuleste musikkvideoen du har sett ? og hvorfor syns du den er fet ? Prodigy: Breathe - Først og fremst en godt gjennomført "ekkel" stemning i videoen Skunk Anansie: Charlie Big Potato - Tror den er laget av samme regissør som Breathe. Samme "ekle" stemning, men også med en liten story som gjennom hentydninger er mer "ekkel" enn stemningen i videoen... Radiohead: Paranoid Android - Morsom/tragisk tegnefilm, passer godt til sangen Killing Joke: A New Day - Husker ikke så mye av videoen lenger, men gjorde -stort- inntrykk på meg for 21 år siden Busta Rhymes: Gimme Some More - Ubeskrivelig video; må bare sees ...det er ihvertfall de jeg kommer på akkurat nå. Mener KLF i sin tid hadde flere skikkelig kule videoer også *s* Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 The White Stripes:Seven Nation Army Den er helt sjef Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Immortal - Blashyrkh Genialt. Immortal som springer rundt på eit fjell i Os Lenke til kommentar
Svin Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Immortal - Blashyrkh Genialt. Immortal som springer rundt på eit fjell i Os Jepp. Den er konge (Grim and frostbitten kingdoms eller heller ikke så ille ) Lenke til kommentar
PoW Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Synes at Metallica - Unforgiven og Unforgiven 2 er bra..... Sinnsykt dyp tekst btw. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jepp. Den er konge (Grim and frostbitten kingdoms eller heller ikke så ille ) jo da. men ikkje heilt samme kaliberet. eg trur faktisk eg har våre på da fjellet som dei springer rundt på Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Tool - Sober og Parabola. Videoene kler musikken svært bra. Må se meg enig i det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå