ilpostino Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Du skal jo poste link da 6468015[/snapback] la til link nå til de jeg fant på google som var på listen... Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Aphex Twin - Come to Daddy Skumlest. 6460078[/snapback] Den der er heilt psycho Blei faktisk litt skremt når eg såg den første gang i si tid! 6467950[/snapback] Sett denne? Rubber Johnny Musikk av Aphex Twin. Skulle egentlig være en reklame for ett av albumene hans... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Har den på DVD. Booklet'en, klistermerkene og bokmerkene er nesten like heftig og syk som filmen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Aphex Twin - Come to Daddy Skumlest. 6460078[/snapback] Den der er heilt psycho Blei faktisk litt skremt når eg såg den første gang i si tid! 6467950[/snapback] Sett denne? Rubber Johnny Musikk av Aphex Twin. Skulle egentlig være en reklame for ett av albumene hans... 6468956[/snapback] Haha det er så utført nightmarish Lenke til kommentar
Axes Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Dying Fetus - Kill Your Mother, Rape Your Dog Beste musikkvideoen noensinne! 6468060[/snapback] Høhø, er det den virkelige musikkvideon? Den er jævla artig ja! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Liker live filmer godt. Synes Dimmu og mange metal band sine musikk videor er harry. Hmm favoritt, klarer ikke å komme på noen nå. Haha! Edit: liker Gorillaz, kule tegniner. Edit2: Denne Endret 11. juli 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Video Kids - Woodpeckers from Space W.A.S.P. - Wild Child Huff, jeg skulle ønske jeg fikk med meg mer enn de siste fem-seks månedene av 80-tallet ... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 har cirka 3000 musikkvideoer... og det er vel kanskje et sted mellom 50 og 60 av disse jeg ser jevnlig. kan skrive en liten liste på de mest populære senere... 6462786[/snapback] håper du kan skrive inn noen av dei i alle fall 6463667[/snapback] Her er noen av de musikkvideoene jeg ser mest på om dagen: 2PM - Tetris 3 of a kind - Babycaces Ace of base - life is a flower Afroman - Because I got high Akon - Lonely Alice Deejay - Better off alone (fant ikke videoen online men lanserer denne som et substitutt). Alice Deejay - Hitmix (Live @ TFM Awards 2000) Alice Deejay - Will I ever Cypress hill - Rock superstar Danzel - Pump it up Darude - Sandstorm Dj Bobo - Everybody Dj Bobo - Togehther Dj Quicksilver - Ameno Dr Dre feat Eminem - Forgot about Dre (Live) E-Type - Angels krying E-Type - Here I go again E-Type - Life E-Type - Princess of Egypt Eminem feat Dido - Stan (live) Faithless - Salva mea Faithless - God is a Dj Fatboy slim feat Christoffer Walken - Weapon of Choice Fragma - Everytime You need me George Michael - Jesus to a child Gigi D'Agostino - L'amour Toujours Gigi D'Agostino - Blah Blah Blah Gorillaz - Clint Eastwood (live-vidoen er fetere) Guns & Roses - knocking on heavens door (live) Guns & Roses - November rain Günther - Ding dong song Hammerfall - hearts on fire Hammerfall - Glory to the brave In- Grid - Tu es foutu Kate Bush - Wuthering Hights (live) Kelis - milkshake Las Ketchup - The Ketchup song Metallica - Master of puppets (live) Metallica - Nothing else matters Metallica - Sad but true (live) Nina Sky - Move that body Panjabi MC - Jogi Paul Van Dyke - For an angel Paul Van Dyke - Nothing but you Public enemy - He got game Sash - Adelante Sash - Ecuador Sash - Encore une fois Sash - Mysterious times Sash - Stay Sash - With my own eyes Scooter - Friends Scooter - Nessaja Sugarbares - Stronger UB40- I got you babe (live) Vengaboys - Shalala lala Vengaboys - We like to party Warp Brothers - Blast the speakers Warp Brothers - Phatt bass edit: la til link på de musikkvideoene jeg fant på Google. De andre har jeg fortsatt å ha på listen da jeg synes de er bra musikkvoideoer 6467801[/snapback] satan for ein liste! lengste hit til! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Du skal jo poste link da 6468015[/snapback] la til link nå til de jeg fant på google som var på listen... 6468283[/snapback] neida, om du ikkje har link til videon, så bare skriver du navnet på sangene kanskje nokon andre har den.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 neida, om du ikkje har link til videon, så bare skriver du navnet på sangene 6472574[/snapback] de det ikke er link på nå har jeg ikke funnet link til.... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 neida, om du ikkje har link til videon, så bare skriver du navnet på sangene 6472574[/snapback] de det ikke er link på nå har jeg ikke funnet link til.... 6472594[/snapback] yup skal sjå om eg kan finne nokon av dei.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Så Keep of Kalessin - Into the Fire på Svisj Metall igår, fet video igrunn. Men finner den ikke på YouTube eller google. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Camel - Rhayader & Rhayader Goes to Town Gammel progrock, med tverrfløyte og hele pakka. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Så Keep of Kalessin - Into the Fire på Svisj Metall igår, fet video igrunn. Men finner den ikke på YouTube eller google. Noen som kan hjelpe meg? 6477833[/snapback] skal sjå om eg finner.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Så Keep of Kalessin - Into the Fire på Svisj Metall igår, fet video igrunn. Men finner den ikke på YouTube eller google. Noen som kan hjelpe meg? 6477833[/snapback] eg finenr den alså ingen plasser selv.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Mine innlegg ja takk Jokke med Tourettes - Verdiløse menn (XLTV) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Mine innlegg ja takkJokke med Tourettes - Verdiløse menn (XLTV) 6484728[/snapback] hehe stive typer Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 her er cradle of filth - rocking fuck eklaste musikkvideoen eg har sett! 6458272[/snapback] Forstår ikkje kvifor nokon har kalla den Rocking Fuck, men den heiter altso Scorched Earth Erotica. Og om du synst den var ekkel, bør du sjå Cradle to Enslave av same bandet. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 From the Cradle to Enslave er jo en av de beste musikkvideone til Cradle (ikke at de har så mye bra, men den er faktisk bra)! Forøvrig, lite slår denne: http://www.youtube.com/watch?v=rsd0j3WSQ4c...related&search= Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Den her er jo ganske rå: The Prodigy - Smack My Bitch Up Og medan eg leita etter den videoen kom eg over denne godbiten... Ler meg ihel :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå