Ustedalen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Skulle akkurat til å lage en lignende tråd, men så så jeg denne. Dimmu Borgir - Vredesbyrd (Live At Ozzfest 2004) Dimmu Borgir - King Of The Carnival Creation (Live) Dimmu Borgir - Spellbound (Live At Ozzfest 2004) Wintersun - Beyond The Dark Sun Norther - Nothing (Live) Opeth - Weakness Children Of Bodom - Everytime I Die (Live) Children Of Bodom - Kissing The Shadows Satyricon - Fuel For Hatred Borknagar - Future Reminiscence Finntroll - Trollhammaren Immortal - Tyrants (live) Manowar - Warriors Of The World United Susperia - The Bitter Man Nå gidder jeg ikke mer Endret 9. juli 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Baklengs? Forvirrende video Bob Hund - Istället för musikk; Förvirring 6460630[/snapback] artig akkurat som denne: The Pharcyde - Drop Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Deeds Of Flesh - Crown Of Souls Endelig har dem funnet Rapture videon! Morbid Angel - Rapture Har maange fler i hodet, men legger dem til senere! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 På tide at noen tar ansvar: HINOI Team - Night of Fire Happatai - Yatta Tommy Seebach - Apache Ch!pz - One, Two, Three David Hasselhoff - Hooked on a Feeling Gerardo - Rico Suave Milli Vanilli - Girl You know It's True Sandra - Maria Magdalena Limahl - Neverending Story Ayumi Hamasaki - Angel's Song Dschengis Khan - Moskau Weird Al - The Saga Begins Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 har cirka 3000 musikkvideoer... og det er vel kanskje et sted mellom 50 og 60 av disse jeg ser jevnlig. kan skrive en liten liste på de mest populære senere... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 har cirka 3000 musikkvideoer... og det er vel kanskje et sted mellom 50 og 60 av disse jeg ser jevnlig. kan skrive en liten liste på de mest populære senere... 6462786[/snapback] håper du kan skrive inn noen av dei i alle fall Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Hvordan kan dere ikke ha nevnt denne? Er jo verdens første musikkvideo Queen - Bohemian Rhapsody Lenke til kommentar
Sussa Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Hvordan kan dere ikke ha nevnt denne? Er jo verdens første musikkvideo Queen - Bohemian Rhapsody 6463841[/snapback] Kanskje fordi sangen sugde rompehår, samt Queen også? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Hvordan kan dere ikke ha nevnt denne? Er jo verdens første musikkvideo Queen - Bohemian Rhapsody 6463841[/snapback] Kanskje fordi sangen sugde rompehår, samt Queen også? 6465357[/snapback] Det der er på grensen til blasfemi Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Hvordan kan dere ikke ha nevnt denne? Er jo verdens første musikkvideo Queen - Bohemian Rhapsody 6463841[/snapback] Kanskje fordi sangen sugde rompehår, samt Queen også? 6465357[/snapback] Det der er på grensen til blasfemi 6465380[/snapback] Den sangen må være noe av det værste som er laget... Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Tool - Parabola Syns den videoen er veldig bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Den sangen må være noe av det værste som er laget... 6465407[/snapback] *sukk* Dagens ungdom. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Den sangen må være noe av det værste som er laget... 6465407[/snapback] *sukk* Dagens ungdom. 6466357[/snapback] Den er grusom, og jeg kan ikke gjøre noe med det. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Kalmah - The Groan of the Wind Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) har cirka 3000 musikkvideoer... og det er vel kanskje et sted mellom 50 og 60 av disse jeg ser jevnlig. kan skrive en liten liste på de mest populære senere... 6462786[/snapback] håper du kan skrive inn noen av dei i alle fall 6463667[/snapback] Her er noen av de musikkvideoene jeg ser mest på om dagen: 2PM - Tetris 3 of a kind - Babycaces Ace of base - life is a flower Afroman - Because I got high Akon - Lonely Alice Deejay - Better off alone (fant ikke videoen online men lanserer denne som et substitutt). Alice Deejay - Hitmix (Live @ TFM Awards 2000) Alice Deejay - Will I ever Cypress hill - Rock superstar Danzel - Pump it up Darude - Sandstorm Dj Bobo - Everybody Dj Bobo - Togehther Dj Quicksilver - Ameno Dr Dre feat Eminem - Forgot about Dre (Live) E-Type - Angels krying E-Type - Here I go again E-Type - Life E-Type - Princess of Egypt Eminem feat Dido - Stan (live) Faithless - Salva mea Faithless - God is a Dj Fatboy slim feat Christoffer Walken - Weapon of Choice Fragma - Everytime You need me George Michael - Jesus to a child Gigi D'Agostino - L'amour Toujours Gigi D'Agostino - Blah Blah Blah Gorillaz - Clint Eastwood (live-vidoen er fetere) Guns & Roses - knocking on heavens door (live) Guns & Roses - November rain Günther - Ding dong song Hammerfall - hearts on fire Hammerfall - Glory to the brave In- Grid - Tu es foutu Kate Bush - Wuthering Hights (live) Kelis - milkshake Las Ketchup - The Ketchup song Metallica - Master of puppets (live) Metallica - Nothing else matters Metallica - Sad but true (live) Nina Sky - Move that body Panjabi MC - Jogi Paul Van Dyke - For an angel Paul Van Dyke - Nothing but you Public enemy - He got game Sash - Adelante Sash - Ecuador Sash - Encore une fois Sash - Mysterious times Sash - Stay Sash - With my own eyes Scooter - Friends Scooter - Nessaja Sugarbares - Stronger UB40- I got you babe (live) Vengaboys - Shalala lala Vengaboys - We like to party Warp Brothers - Blast the speakers Warp Brothers - Phatt bass edit: la til link på de musikkvideoene jeg fant på Google. De andre har jeg fortsatt å ha på listen da jeg synes de er bra musikkvoideoer Endret 10. juli 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Aphex Twin - Come to Daddy Skumlest. 6460078[/snapback] Den der er heilt psycho Blei faktisk litt skremt når eg såg den første gang i si tid! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 har cirka 3000 musikkvideoer... og det er vel kanskje et sted mellom 50 og 60 av disse jeg ser jevnlig. kan skrive en liten liste på de mest populære senere... 6462786[/snapback] håper du kan skrive inn noen av dei i alle fall 6463667[/snapback] *snip* 6467801[/snapback] Du skal jo poste link da Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Hvordan kan dere ikke ha nevnt denne? Er jo verdens første musikkvideo Queen - Bohemian Rhapsody 6463841[/snapback] Kanskje fordi sangen sugde rompehår, samt Queen også? 6465357[/snapback] Det der er på grensen til blasfemi 6465380[/snapback] Den sangen må være noe av det værste som er laget... 6465407[/snapback] Nå fikk jeg vondt i hjertet mitt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Dying Fetus - Kill Your Mother, Rape Your Dog Beste musikkvideoen noensinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå