Uderzo Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 'Around The World' (Daft Punk) er genial Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Cult of Luna - Leave Me Here Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg digger Guns N' Roses' November rain.. Den skal være inspirert av en novelle. Husker ikke navnet nå, men skal slå det opp etterpå. Ellers liker jeg også Thriller. Lange videoer med en historie er fint Også må jo musikken være god. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Rubber Johnny av Chris Cunningham er jo finfin Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 min liste: -Harvester Of Sorrow (Metallica) -The Unforgiven (Metallica) -One (Metallica) -Fuel (Metallica) -Benzin (Rammstein) -Amerika (Rammstein) Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Benny Benassi - Satisfaction Eric Prydz - Call on me Endret 25. juni 2006 av Nurzum Lenke til kommentar
Axes Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Meshuggah - Rational GazeTool - Schism A Perfect Circle - The Outsider Immortal - Call of the Wintermoon Cradle of Filth - From the Cradle to Enslave Dimmu Borgir - Mourning Palace Emperor - Empty 6373444[/snapback] Må bare si det, den musikkvideon kunne jeg lagd i Windows Movie Maker, har jo ingen spesielle effekter, eller ordentlig kvalitet, men derimot, dybde og handling! OT: Metallica - One Cannibal Corpse - Sentenced To Burn Carcass - Heartwork Necrophagia - Bloodfreak Suffocation - Surgery Of Impalement Obituary - Don`t Care Brutal Truth - Ill-Neglect Morbid Angel - God Of Emptiness Deeds Of Flesh - Crown Of Souls Fear Factory - Resurrection (Helt syk!) Fear Factory - Linchpin Slayer - Bloodline Soulfly - Frontlines Sepultura - Arise Sepultura - Refuse Resist Sepultura - Roots Bloody Roots Kommer ikke på mer i farten, synd dem ikke laget noe ut av albumet Beneath The Remains av Sepultura! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 min liste: -Harvester Of Sorrow (Metallica) 6378372[/snapback] Såvidt jeg vet ble det det aldri laget musikkvideo av denne låta. One var den eneste på Justice-albumet. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) HEY ----- post inn musikkvideor eller fra konserter (live) du liker her. skriv gjerne kort om den og. om du ikkje har link til videoen, kan du poste navnet. kanskje noen andre har den. hold dere til emne, og diskuter! her er cradle of filth - rocking fuck eklaste musikkvideoen eg har sett! dimmu borgir - progienese of the great apocalypse favoritt for tiden progienese of the great apocalypse (live) dimmu borgir - purutania (live) kommer med fleir seinare Endret 9. juli 2006 av xersess Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 cradle of filth - rocking fuck eklaste musikkvideoen eg har sett! 6458272[/snapback] Britney Spears bruker sine musikkvideor for å vise hvor sexy hu er mens metalband bruker sine for å vise hvor skumle de er. "ooooh... masse blod. tr00!" Like latterlig musikk som video. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 cradle of filth - rocking fuck eklaste musikkvideoen eg har sett! 6458272[/snapback] Britney Spears bruker sine musikkvideor for å vise hvor sexy hu er mens metalband bruker sine for å vise hvor skumle de er. "ooooh... masse blod. tr00!" Like latterlig musikk som video. 6458563[/snapback] hehe, joda den cradle of filth videoen er jo litt dum, men dimmu filmane er heilt ok.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Dette kan bli ein koselig tråd ¨ *lagt til i mine innlegg* Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 bare å komme med eigene filmar. eg høyrar mase på metall, men det er fritt framme å komme med det du vill.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Litt Guns N' Roses Welcome to the Jungle Sweet Child O mine Yesterdays Triologien Don't Cry November Rain Og til slutt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Aphex Twin - Come to Daddy Skumlest. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Aphex Twin - Come to Daddy Skumlest. 6460078[/snapback] bare komisk spør du meg.. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Her er live video av RATM sammen med Maynard fra Tool. Siste del av Know you enemy. http://video.google.com/videoplay?docid=-2...nst+the+machine Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Her er live video av RATM sammen med Maynard fra Tool. Siste del av Know you enemy. http://video.google.com/videoplay?docid=-2...nst+the+machine 6460463[/snapback] Det klippet der rocker utrolig. Plutselig ser man Maynard sitte der uten å røre en mine og han ser ut som en uteligger. Sangen er fantastisk, Maynard sin del i sangen er faktisk den beste Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Beste video noensinne? Village People - Sex Over The Phone Tidenes kooleste? Primus - Wynona's Big Brown Beaver Jokke. Baklengs? Forvirrende video Bob Hund - Istället för musikk; Förvirring Endret 9. juli 2006 av Undertow Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Zebrahead Playmate Of The Year Music Video wooouuu...YEAH!...wooouu...YEAH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå