834HF42F242 Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Den er bra ja! Meget bra... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Prodigy - smack my bitch up Word up^2 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 Strapping Young Lad - Love? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) R.E.M - Losing my religion er kul! edit: Wierd Al - Fat ftw!! Endret 23. august 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
reckless Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Children of bodom - Everytime i Die Meshuggah - Shed Den er VELDIG spesiell.. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 johnny cash - hurt er ganske bra Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 The Prodigy - Smack My Bitch Up er helt klart min favoritt. Voodoo People (Pendulum Remix) av samme gruppe kommer på en god andre plass. Ellers så er Daft Punk sine verker helt fantastiske. Anbefaler alle å se Interstella 555 som inneholder all musikken fra "Discovery". Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=33...091&q=meshuggah Det er ikke noe å diskutere engang. Tool: legg dere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Dimmu Borgir - The Prognesis of the Great Appocalypse Nr.1 Samtlige Blink 182 videoer :!: Eg har store forventninger til Sorgens kammer - Del 2 videoen til DB. Brothers In Arms videoen SKAL sjekkes ut, låta er bare til å dåne av ihvertfall Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Verdens beste musikkvideo: Chipz - Cowboy Nå er jeg lei av å uploade. Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Prodigy - out of space Jennifer Lopez - if you had my love Sean Paul - we be burning September - satellites Korn - twisted transistor! Marilyn Manson - (husker ikke navn på sang, men den var live) dæven for et bra sang. Finnes ikke i audio, bare video. Og noen flere, husker ikke alle. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 GNR - November Rain Pantera - Cowboys from hell De to første jeg kom på i farta, tøffe videoer. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Vil si at Röyksopp (og Missy Elliot) har kanskje de mest gjennomførte musikkvideoene jeg har sett. Nyeste "What else is there" er "eyecandy" 110%. Og de viser det gang på gang. Personlig favoritt er kanskje "Sparks". 2 kjappe fav: Oasis - Wonderwall The Bravery - An honest mistake Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Verdens beste musikkvideo: Chipz - Cowboy Nå er jeg lei av å uploade. 5404864[/snapback] Den der er evig fet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=33...091&q=meshuggah Det er ikke noe å diskutere engang. Tool: legg dere. 5404711[/snapback] steike Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Rational Gaze > Millennium Cyanide Christ Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=33...091&q=meshuggah Det er ikke noe å diskutere engang. Tool: legg dere. 5404711[/snapback] Muligvis verdens kuleste musikk-video. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Jevnt over vil jeg se at de to bandene med fetest musikk videoer er Royksopp og Gorillaz. Spesielt Remind Me av Royksopp. Sinnsykt bra video Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Alle fra Tool Deftones - Minerva Michael Jackson - Thriller Rôyksopp - Poor Leno Coldplay - Trouble The Mars Volta - Inertiatic Esp Massive Attack - Teardrop Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 "Don`t come around here no more" og "Last dance with Mary Jane" av Tom Petty and the Heartbreakers er litt artige. så har man New Orders "True faith" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå