BiGG- Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Musikkvideotråden - Del dine favoritter I denne tråden kan man diskutere og anbefale musikkvideoer. Vil du vise en video direkte fra Youtube, skriv følgende: [youtube]XXXXXXX[/youtube] XXXXXX kopierer du fra adresselinjen i nettleseren, f.eks: http://www.youtube.com/watch?v=dC0IAyUnCfA (det i uthevet skrift). Som vil gi: [youtube]dC0IAyUnCfA[/youtube] #Startinnlegg er redigert av cun den 20. juni 2007# #Opprinnelig innlegg av BiGG-# Hva er den kuleste musikkvideoen du har sett ? og hvorfor syns du den er fet ? den beste jeg har sett er vel slipknot-duality, sykt fet gruppe ! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Duality er tøff musikkvideo ja... Synes Wait and Bleed sin er litt mer kreativ da Kreative musikvideor: System of a Down's Spiders har en stilig og psykedelisk musikk video... A Perfect Circle - Weak and Powerless og man må for all del ikke glemme Tool's musikk videoer! System of a Down - Chop Suey! System of a Down - Aerials A Perfect Circle - Judith Slipknot er en fet gruppe ja, ihvertfall den siste plata ders Endret 31. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Kva med Eminem - Superman .. Einaste Eminem sang/musikkvideo eg har på dataen :-) Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Monster Magnet - Powertrip Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 In Flames- Cloud connected. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Beastie Boys - Sabotage. Utrolig fet 70-tallsstil på alt. Gjennomført parodisk. Og fete briller. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Tja .. En av Chris Cunningham sine må det vel bli .. Come on My Selector? Well trippy .. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Kuleste: Prodigy - Smack My Bitch Up In Flames - Trigger og Cloud Connected System of a Down - Sugar (sikkert noen fler, de jeg kommer på nå hvertfall) (Morsomste videoer: The Avalanches - Frontier Psychiatrist Fatboy Slim - Yo Mama) Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Eneste jeg kommer på i farta; Foo Fighters - Everlong Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Britney Spears - Toxic Foo Fighters - Next Year Begynnelsen på AC/DC - Thunderstruck er kuul Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Beastie Boys - Ch-Check it Out Satyricon - Mother North Immortal - Blashyrkh (Mighty Ravendark) Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Beastie Boys - Intergalactic Ashanti - Foolish (tatt story'en fra Goodfellas) Benny Benassi - Satisfaction Benny Benassi - Able To Love (tragisk morsom) Marco V - Godd (anime) Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Fjelg - Gair Det må være den kuleste musikkvideoen noen sinne http://www.fjelg.tk/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Tool - Sober og Parabola. Videoene kler musikken svært bra. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 de gamle Immortal videone er litt morsomme Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Kuleste: Tenacious D - Tribute Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Dimmu Borgir - Progenies of the Great Apocalypse. Absolutt en av de feteste videoene jeg har sett Ellers liker jeg: Metallica - I Dissapear Metallica - The Memory Remains Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Kuleste: Tenacious D - Tribute That is not the coolest music video in the world, no! It's just a tribute! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Prodigy's Smack My Bitch Up ....den versjonen som ikke ble sendt på MTV.....selvfølgelig. mvh pantera Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Dimmu Borgir - Progenies of the Great Apocalypse. og en sang jeg ikke husker.. men en mann med stort hår.. i filmen ble det mekket slik at du så tapeten skrelte ned og masse greier.. (orker ikke forklare ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå