pologutt Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Norsk tipping bruker iallefall skjult ID på Joker'n. For jeg vet om et kvinnfolk som tok telefonen for kjæresten sin, der var det skjult ID, og vedkommende dame som ringte ville ikke si navnet sitt. "Da får du itj snakk me'n" sa hu og la på. Dermed ble det datamaskina som tok trekkinga, Husker jeg ikke feil, så kom joker'n opp. 5693543[/snapback] Heldig for han da! Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 skjønner ikke helt greia med å ikke ta telefonen. kan godt hende jeg er unormalt nysgjerrig, men jeg klarer i alle fall ikke å bare la telefonen ringe.... det kan jo være noe viktig! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hva er dere redd for? At telefonen skal bite dere i øret? 5685477[/snapback] :!: :!: :!: Politiet i Elverum bruker skjult nummer 5687571[/snapback] Snakker du av erfaring? -------- Jeg tar alltid telefonen 5687593[/snapback] Polititet i Oslo bruker skjult nummer de og. Da burde vel alle politisentraler bruke skjult nummer? Erfaring Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Pleier dog ofte å ringe tilbake, til dere som klager så fælt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg