tomcse Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hei folkens Jeg har altså anskaffet meg overnevnte hovedkort. Problemet er at jeg ikke får koblet til optiske IDE-enheter til den ekstra HTP 372-kontrolleren som er montert på dette kortet. De kommer ikke en gang frem i BIOS'en. Skal det være slik? Tolererer den kun harddisker? Alternativet er å koble Harddiskene mine på denne kontrolleren, og koble mine to CD-drev på standard-kontrolleren i chipsettet. Men da er det bare det at harddiskene nekter å skru seg av etter X antall minutter når PC'en står på. Med andre ord: HTP 372-kontrolleren later til å ikke støtte strømsparing. Og det er ganske vesentlig for meg at diskene skrur seg av i perioder, med tanke på støynivået fra diskene :???: Jeg har nyeste BIOS. [ Denne Melding var redigert av: tomcse på 2002-09-20 22:14 ] Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 22:13, skrev tomcse:...Skal det være slik? Tolererer den kun harddisker?.... Ja, ja Lenke til kommentar
-morten Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Sliter med samme kort, men vanlige disker... Lagde en post her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=27&replies=1 [ Denne Melding var redigert av: -morten på 2002-09-21 16:23 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå