xanonymx Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har VLC installert på maskinen min, men hvis jeg høyreklikker på en fil, mappe etc. så får jeg opp alternativene: Add to VLC media player's Playlist og Play with VLC media player. Så det jeg lurer på hva jeg må gjøre for å fjerne de alternativene? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Høyreklikke og trykke velg program og velge f.eks. windows media player isteden som standarprogram. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Tror ikke du skjønte helt, jeg vil ikke ha de alternativene. Slik er det nå: Hvorfor skal jeg starte papirkurven i VLC? Jeg vil heller at det skal se litt mer slik ut: Endret 1. mars 2006 av xanonymx Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Med TweakUI (eit program som lar deg endre ein del innstillingar i Windows du normalt ikkje kan) kan du endre typen filer som står under "Ny...", kanskje du kan fjerne dei på den måten. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Det har jeg sjekket. Men det burde gå i instillingene til VLC, men jeg fant ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå