Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Min Audi a4 1.8T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja girkassen er flott, men har en tendens til og bli slitt. Å da er Revers et himla helvete. Heldigvis er min helt tight og fin enda

Takker for fine tilbakemeldinger. S4 fangeren elsker jeg, er så glad at jeg tok den isteden for RS4 :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

får vi bilde av evnt gjernings mann så vi kan ta et "hardware.no oppgjør."

Det er synd at folk skal gjøre slike ting, dog er det ikke sikkert at han gjorde det med vilje. får håpe det ordner seg og ripene ikke var for store?

bilder?

Lenke til kommentar
Svarte faen, en idiot har gnidd ræva si opp imot førerdøra. Så har fått noen stygge riper der. Hva er det som foregår i hode til folk ??

6256961[/snapback]

Isj da :( Irriterende. Store riper? Går det ann å polere dem vekk?

Lenke til kommentar
Svarte faen, en idiot har gnidd ræva si opp imot førerdøra. Så har fått noen stygge riper der. Hva er det som foregår i hode til folk ??

6256961[/snapback]

Parker langt unna andre biler/folk, samt ha noe løst og hardt liggende lett tilgjengelig i bilen.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

6256961[/snapback]

Parker langt unna andre biler/folk, samt ha noe løst og hardt liggende lett tilgjengelig i bilen.. :)

6258514[/snapback]

Mistenker at dette har skjedd på et VAG treff her i byen i forrgie uke! FAEN, der av alle plasser bør folk ha litt vett.

2 av ripene kan nok poleres vekk delvis, den siste er stor stygg og hvit! Får en som jobber med bilpleie til og ta d. Så håper noe blir fjernet. Men er så forbanna surt, bilen var nettopp blitt helt strøken.

Lenke til kommentar

12000 betaler jeg nå, men er ikke bare det. Vil ha en bil med litt lav km, og noe nyere modell

Har dere lyst å antyde pris på denne? Jeg tenker meg rundt 120k. Dette er ikke kjøp og salg siden jeg allerede har salg på bilen om jeg bestemmer meg for å selge.

Lenke til kommentar
12000 betaler jeg nå, men er ikke bare det. Vil ha en bil med litt lav km, og noe nyere modell

Har dere lyst å antyde pris på denne? Jeg tenker meg rundt 120k. Dette er ikke kjøp og salg siden jeg allerede har salg på bilen om jeg bestemmer meg for å selge.

6339477[/snapback]

Har du fått bud på 120,000,- så hadde jeg solgt fort som F da dette er urealistisk og oppnå...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...