Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Audi a4 1.8T

Anbefalte innlegg

Nei jeg går for S4, Rs blir for gromt. Prøver å holde orginal looken på bilen mest mulig.

Å bestilling er null problem, får helt orginal fra Audi uten å betale ei krone for det siden orginal og s4 koster akkurat det samme merkelig nok. Ikke trenger jeg og montere den heller selv om det hadde jo vært litt kos. Forsikringa tar seg av alt, jeg bare ringer Audi senteret i byen og sier hva jeg vil ha å betaler eventuelle mellomlegg :)

Men noen som vet om pansret på en 96 modell går overens med 99 modell s4 fanger? Eventuelle andre komplikasjoner? Festene på den orginale jeg hadde fra før og den nye s4 fangeren er helt lik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil sette en turbotrykksmåler en annen plass, dette blir midt i synsfeltet og er derfor veldig plagsomt på bykjøring. Oljetrykk og Oljetemp klarer jeg meg egentlig uten.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Vil sette en turbotrykksmåler en annen plass, dette blir midt i synsfeltet og er derfor veldig plagsomt på bykjøring. Oljetrykk og Oljetemp klarer jeg meg egentlig uten.

5784275[/snapback]

Sett den i den midterste luftedysa på dashbordet..

Passer ganske bra på det dashbordet..

Lenke til kommentar
Men da blir det liksom så langt fra synsfeltet igjen  :hrm: 

Må finne på noe lurt. Uansett så er det første prosjektet nytt eksosanlegg...

5785872[/snapback]

Det finnes jo mange løsninger med pods som står på dashbordet. Mer likt Skyline og Impreza, bare at de to har det innebygget fra fabrikken. Er en enkel sak å sette fra seg et par instrumenter rett og slett midt på dashbordet, rettet mot føreren. Sånn som her:

15.jpg14.jpg

Lenke til kommentar

Ja der monterer jeg ingenting, stilen på bilen skal være ren og minst mulig bonat. Selv om jeg har krom felger så havner aldri noe jall rieger på min bil. Ja jeg vet mange elsker rieger, men her i tromsø har nesten hver 5 audi rieger styling.

Tenkte å montere måleren helt nederst ved vinduet og A-stolpen.

Nå er det bare 1 uke og noen dager så får jeg bilen min tilbake! Med S4 fanger og alt nytt :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...