Gå til innhold

Får ikke sendt tekstmelding ut


Anbefalte innlegg

Jeg har sense kontant og når jeg skal sende tekstmelding ut så får jeg beskjed om at det mislyktes.Dette problemet har jeg hatt lenge nå og har forlengst sagt fra til sense om dette problemet uten at de har klart å fikse det.Har noen av dere hatt et slikt problem og kan si hva det kan være ?Er det kanskje mobilen min det er noe galt med(Ericsson T 610)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest sannsynlig er det meldingssentralnummeret som ikke er korrekt i mobilen din. Gå til (ca.) Meldinger -> Tekstmeldinger -> Innstillinger -> Servicenummer

 

Her skal det stå +4792001000, som er meldingssentralnr. til NetCom.

Lenke til kommentar
Mest sannsynlig er det meldingssentralnummeret som ikke er korrekt i mobilen din. Gå til (ca.)  Meldinger -> Tekstmeldinger -> Innstillinger -> Servicenummer

 

Her skal det stå +4792001000, som er meldingssentralnr. til NetCom.

5684299[/snapback]

 

 

Det var som du skrev, for under servicesentre så var det haket ved en av mine kontakter i stedet for det nummeret sense bruker, nemlig +4790002100.

 

Takk for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar
Mest sannsynlig er det meldingssentralnummeret som ikke er korrekt i mobilen din. Gå til (ca.)  Meldinger -> Tekstmeldinger -> Innstillinger -> Servicenummer

Her skal det stå +4792001000, som er meldingssentralnr. til NetCom.

5684299[/snapback]

Det var som du skrev, for under servicesentre så var det haket ved en av mine kontakter i stedet for det nummeret sense bruker, nemlig +4790002100.

Takk for hjelpen :thumbup:

5684937[/snapback]

Da er du veldig heldig som fortsatt er Sensekunde med Telenordekning. Trudde alle var flyttet over til Netcom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...