Prog_Kick Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er på jakt etter en billigst mulig laptop med denne oppløsningen, da denne skal bli brukt til spilling (dvs poker) og da hadde det vært flott med 1600x1280. Har noen tips og råd til hvilken maskin, da helst under 10k viss det er muligt? Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Dell Inspiron 6000 får du med WUXGA-skjerm (1920x1200) og relativ greie specs ellers til ca 9500. Bare husk å fjern 3.årsgarantien...og å velge passende skjerm selvsagt. Olav Endret 1. mars 2006 av olav1974 Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 ser tråden sporet litt av,men tingen er at jeg SKAL ha minimum 1600x1200 oppløsning pga poker spilling, og det er ikke aktuelt med noen mindre oppløsning. Men som du sa, kjøpte fra usa og bygget selv, er det penger å spare på dette? eventuelt hvor mye? Irreterer meg at jeg må opp på de "dyrere" modellene for å få tak i en slik skjerm, da jeg ikke har allverdens med penger å bruke på laptop,når jeg har 2 fra før samt en stasjonær... Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jævlig bra å se guttan gi råd om pc til under 10k... Tror det va to tips så blei det bare krangling om oppløsning. Dell har nåkk mye bra å fare med i den klassen. Sjekka ut Tundra Pc? www.psdata.no Der har du jo litt konfigureringsalternativer å greier... Åsså e dem gjærne uten OS som std å siden du har 2 læppiser å en stassjis fra før trenger du sikkert ikke enda en lisens? =) Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) ser tråden sporet litt av,men tingen er at jeg SKAL ha minimum 1600x1200 oppløsning pga poker spilling, og det er ikke aktuelt med noen mindre oppløsning.Men som du sa, kjøpte fra usa og bygget selv, er det penger å spare på dette? eventuelt hvor mye? Irreterer meg at jeg må opp på de "dyrere" modellene for å få tak i en slik skjerm, da jeg ikke har allverdens med penger å bruke på laptop,når jeg har 2 fra før samt en stasjonær... 5710005[/snapback] Hvis 1600x1200 er minimum, så er eneste alternativet jeg har sett til under 10000 Inspiron 6000 med WUXGA-skjermen, som nevnt tidligere. Det har vel vært noe snakk om import fra USA her på forumet, og jeg synes det ser ut til at når en regner med mva, fortolling og frakt så er det lite eller ingenting å spare på det. Olav Endret 6. mars 2006 av olav1974 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Et godt tips: Når trådstarter spør om en pc - så diskuterer man ikke hvilken skjermstørrelse som er best generelt. Det kalles off-topic, og fører til sletting av poster, slik jeg akkurat har gjort nå. Fy på seg til alle sammen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå