emsm87 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kan moderne grafikkprosessorer benyttes for akselerasjon av andre oppgaver enn 3D-grafikk og videoavspilling? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja de brukes til 2D-grafikk også. Men jeg tror GPU kan kun brukes til grafikk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 noen som vil vite svaret på pcworld konkurransen her ser jeg? Lenke til kommentar
emsm87 Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 noen som vil vite svaret på pcworld konkurransen her ser jeg? 5684224[/snapback] hehe..jeg har lett på hele nettet uten og finne noe som helst svar.. jeg er desp;).. så svaret er: Nei. PCI-E-bussen er for treg? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 nei, svaret er iallefall ikke det. jeg mener å huske at det var noe med video encoding? tror det er det sikreste svaret selv valgte jeg å ikke svare på undersøkelsen fordi jeg er lei av å få telefoner fra selgere/søppelpost i kassa (det får jeg nok av i innbox'en ffs)... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 så svaret er: Nei. PCI-E-bussen er for treg? 5684238[/snapback] PCIe er mer enn raskt nok. En prosessor må spesialdesignes for bruksområde: GPU for grafikk og CPU(i PC) for x86-kode. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 selv valgte jeg å ikke svare på undersøkelsen fordi jeg er lei av å få telefoner fra selgere/søppelpost i kassa (det får jeg nok av i innbox'en ffs)... 5684259[/snapback] Ja det er jeg enig i. En gang ville jeg bestille prøve-abonnement(gratis) på pcworld, så fikk jeg bare en irritérende telefon om jeg ville kjøpe bladet. Jeg har inntrykk av at firmaet er useriøst. Men dette blir litt off topic. BTW: hører ikke denne diskusjonen hjemme hos skjermkort? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Feilpostet og juks = stengt tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg